tammikuuta 31, 2013

I want you to be happy.

Tänä aamuna kun kävelin töihin, päätin että tästä päivästä tulee hyväpäivä ja niin kyllä tulikin. Oon tehnyt vaikka mitä ja hieman lepäillyt myös. Kerrankin oli myös aikaa tulla tänne päivittelemään mun hyvää päivää. Toivottavasti se jatkuu huomenna myös :) Päätin listata nyt asioita joista tykkään tällä hetkellä ihan hirmu paljon! :) Niitä tulikin enemmän kuin luulin.. 



ilmat lämpenee, tulee kevät
meillä on kiva olohuone nyt, kiitos ikean
K on kotona


lenkki rullas tänään ihan sairaan hyvin!
meen huomenna kampaajalle niin se korjaa mun hiukset 
sekä ajattelin leipoa jotain, namskis


töitä on ollut kivasti
tykkään meidän makkarin verhoista <3 


''kerran viikossa herkkupäivä'' on pitänyt 
gossip girl, dexter


Bella on ollut ihana ja vähän vähemmän ihana
meillä on ikioma pyykinpesukone! (pyörii tälläkin hetkellä)
H&M paketti tuli tänään
mun uudet urheilutliivit ja takki on niiin kivat!


matkakuume 
mulla on tosi hyvä fiilis


ollaan käyty Bellan kans monesti juoksee jäällä ilman hihnaa
rahkajuoma, lemppari on banana mansikka

mun mielestä jokaisesta päivästä pitäis aina löytyy sellainen hyvä juttu. miettien ettei tääkään päivä mennyt hukkaan :) vai mitä !

ps. ♥

2 kommenttia:

  1. kivoi kuvii- i like <3 !!! minkä merkkine toi sun tehosekoti on?? ihana bella ! onks tos kuvas munakasta ? ja mullaki matkakuume..ja leipomishimo hah:DD

    VastaaPoista