tammikuuta 01, 2013

happy is what happens when all your dreams come true

Mun oli tarkoitus tehdä vuodesta 2012 omapostaus kuinka mun vuosi meni ja mitä tärkeää ja tapahtua rikasta tapahtui mutta päätinkin että kerron mielummin tiivistetysti, ettei tuu romaanin pituinen postaus. :) hihihii

Tammikuussa hyvästelin rakkaani armeijan harmaisiin.
Helmikuussa juhlittiin mun 20v synttäreitä ja tajusin kui ihania ystäviä mulla on! plus sairastin elämäni ekan mahataudin............
Maaliskuussa mulla alko urheilu innostus ja palasin takaisin töihin.
Huhtikuussa vietin mukavan pääsiäisen kotonani Kn kanssa ja etsin kuumeisesti asuntoa meille.
Toukokuussa kävin allekirjoittamassa vuokrasopimuksen ja remppaus alkoi unelma asunnossa!
Kesäkuussa otin aurinkoa, aurinkoa ja aurinkoa.
Heinäkuussa voitettiin Suosählyn SM hopeaa sekä käytiin äitin kanssa Rodoksella.
Elokuussa Bella hauvanen muutti meille :)
Syyskuussa ponnahdin instagramiin, sain vakkarityöpaikan, koin hiuskriisiä sekä pidettiin Kn kanssa ihana ilta kahdestaan hyvän juoman, ruuan ja kynttilöiden kera :)
Lokakuussa tuli ensilumi.
Marraskuussa Bella kävi ekassa koiranäyttelyssä.
Joulukuussa olin paljon töissä ja vietin ihanan joulun perheeni kanssa :)


Nyt on hyvä siirtyä uuteen vuoteen ja muistella menneitä vain ja ainoastaan hyvällä mielellä :)
Me ei tehty mitään uudenvuoden lupauksia keskiyöllä mutta tänä aamuna me sitten päätettiin että, tästä vuodesta tulee terveellisempi. :) Ihan yksinkertaisuudessaan itse ainakin yritän hieman muuttaa elämäntapojani terveellisemmäksi, herkkuja saa olla mutta minkälaisia herkkuja.

Meillä vuosi vaihtui kivoissa merkeissä, oltiin meillä, nautittiin alkoholia sekä pelailtiin ja käytii katselee raketteja, jeiijjj :)










tästä onkin sitten hyvää jatkaa! TOSI paljon vielä hyvää,kivaa,railakasta ja terveellistä uuttavuotta :)

ps. ♥

5 kommenttia:

  1. Aaahha :DD kivat sormet mulla tossa ku puhelimeen puhun. HÖMHÖM.

    VastaaPoista
  2. ihana postaus! makoise näkösiii noi coctailtikut om ;) ja suklaat !

    VastaaPoista
  3. Oioi! Sulla on kyllä niin kivoja nää kuvat täällä!
    Ps hyvää uuttta vuotta ja haleja!♥

    http://varastohuone.blogspot.fi/

    VastaaPoista