tammikuuta 30, 2013

Don’t let anyone tell you you’re not powerful

Hurr! Mulla on ihan tajuton kylmä. Tai no tää meidän kämppä on yks siperia niin en yhtään ihmettele. Patteritkaan ei mee kovemmalle.. Tänään mulla oli kuitenkin tosi lyhyt päivä töissä, pääsin jo yhdeltä. Ja tiddididdii arvatkaas mitä oon vain tehnyt :

Oon kyllä niin koukussa tähän sarjaan! Mulla on 1-4 kaudet dvdllä mutta nyt loppuja oon lataillu netistä, vitoskausi on ehkä parhain! Siinä tapahtuu eniten, suosittelen ;) Nyt aloitin tänää ton viimeisen eli kutoskauden ja en malttais odottaa miten toi loppuu. IIIIKS. ei saa kertoa !!!!

Nyt odottelen että K tulee kotiin nii voidaan tilata ruokaa ja hieman herkutella, kun se lauantain herkkupäivä meni ihan mönkään niin päätettiin että pidetään herkkupäivä aina viikolla, silloin kun urheillaan :) Kivaa keskiviikkoa ruudun sinne puolelle!

ps. ♥

1 kommentti: