marraskuuta 12, 2013

Rillirousku mä!

Heippa! He keillä on instagram ja seurailette mua (NNANAAS), on varmaankin huomannut mun päivityksistä erään kuvasen mistä en olekaan täällä ollenkaa puhunut. Mä nimittäin sain silmälasit tässä varmaankin kohta kaksi kuukautta sitten. Mulla on ollut jo melkeinpä ylä-asteelta lähtien aika huono näkö, aina tunneilla istuin ihan takana ja  jouduin kysymään että mitä taululla lukee ja muistiinpanot kirjoitin ystävän vihkosta. Lukiossa mä ''viisastuin'' hieman ja en tunkenut sinne ihan takimmaiseen penkin riviin vaan ihan ensimmäiseen ja tällöin en tajunnu sitä mun näköä kuinka oikeasti näen. Nyt oli sitten kuintekin aika käydä optikolla ja hyvä niin!


Mun oli tarkoitus melkeinpä heti tehdä postaus kun saan lasit, niiden kanssa kuitenkin oli hieman ongelmia. Sain kahdet lasit yhen hinnalla. Ensimmäiset lasit sain jo viikon kuluttua tilaamispäivästä (jep, tosi nopeeta toimintaa!). Toisia sitten sainkin odotella melkein sen 5viikkoa.. Melkein meinasi kärsivällisyys kadota kun tuntui etten saa niitä koskaan. Halusin hieman toisistaan eroavat lasit etteivät olisi aivan samanlaiset. Vaikka onhan nää nyt aika samanlaiset mutta silti :D Oonkin ollut nyt hieman kahden vaiheilla näiden toisten kanssa että ovatko ne minun päähän sittenkään sopivat vai eikö. Päätinkin nyt siis jakaa mun kummatkin silmälasit täällä teidän kanssa :)


Nämä ensimmäiset silmälasit oli mun äitin ja Kn valitsemat, kun he olivat mun kanssa valitsemassa laseja. En luottanut omaan vaistooni :D Ja pitäähän makutuomari olla! Aluksi en oikein tiennyt mitä näistä pitäisi ajatella, katsoin nämä ehkä liiankin tummaksi mun kasvoihin mutta tällä hetkellä en kyllä vaihtaisi näitä mistää hinnasta pois. Nää onkin ne lempparit lasit :)


Silmälasit numero kaksi. Optikolla nämä oli heti ensimmäisenä ne mun lempparit ja sanoin että nämä otetaan ainakin, ja näitä sainkin sitten odotella sen melkein viisi viikkoa. Olin jo niin tottunut noihin mustiin laseihin että nämä näytti todella oudoilta mun kasvoilla. Ajattelin silti että vaihtelu varmasti tekisi ihan hyvää välillä että olisi toisetkin lasit?


Ehkäpä mä kumminkin opin käyttämään ajan kanssa kumpiakin laseja enkä vain toisia! :) ps. ♥

Mitäs mieltä te olette :) Kummat on teidän mieleen enemmän?


4 kommenttia:

  1. ehdottomasti tummat on paremmat! :) no ainakin mää tykkään noista tummista..

    VastaaPoista
  2. Voi.. Lasien etsiminen on aina niin työlästä.. mutta sulle sopiii kyllä tosi hyvin kummatkin! Ite kallistun ehkä kumminkin millin verran noiden tummempien puolelle :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos totta puhutaan nii mä kävin eka katsoo lasit valmiiksi ja sit varaamassa optikko ajan :D ettei vaa käy nii että hutiostos tulee täysin! Kiitos :)

      Poista