syyskuuta 13, 2012

Wonderful hair

Mulle varmaankin hiukset tulee aina olemaan se suuri kysymys. Minkälaiset hiukset ois kivat, minkä väriset, lyhyt vai pitkät, vaaleat vai tummat? En oo juurikaan koskaan tyytyväinen lopputulokseen kun käyn leikkauttamassa mun hiuksia taikka värjäämässä. Mä viikon/kaks oon niillä ja sitte ne hiukset vasta alkaa tuntumaan omilta. Siltikin aina mä leikkaan tai värjään. Tyhmää(kö)?

Ala-asteella mulla oli pitkät (yli olkapäiden) vaaleat hiukset. Muistaakseni 2-luokalla mä värjäsin mun hiukset punaisiksi. EI mitään hajua miksi, kun tarkemmin ajattelen! Kait se joku villitys oli siihen aikaan. Minkä jälkeen kyllä halusin heti vaaleat takaisin. Ylä-asteelle kun menin mulla oli ne samat hiukset vieläkin, seiskalla kyllä leikkasin ne pitkät hiukset noin korvien alle. Juuri ja juuri yltti olkapäille. Ja minusta kun kyse niin kadutti heti! :--D Kasi luokan talvella mulla oli ruskeat/mustat hiukset. Mulla oli silloin tarkoitus ottaa ruskeita raitoja mutta päädyttiinkin kokonaan ruskeisiin. Ne kesti sitten vain sen yhden talven......

Olin aina koko mun peruskoulu ajan päättänyt etten koskaan leikkaa hiuksia lyhyiksi, äitinikin sanoi että ei mulle sovi lyhyet koska mulla on niin pyöreä naama :---D kun kerran ehdotin samaire armstrongin  lyhyitä hiuksia. Lukioon kun menin, halusin jotain uutta, aloittaa aivan alusta. Niinpä laitettiin mulle pidennykset ennen koulujen alkua. AIVAN ihanathan ne oli, aluksi. Syksyn vietin pitkillä hiuksilla ja sen jälkeen töppäs. Leikkasin lyhyet. Ne oli niin kevyet, eloisat ja moni sanoi että näytän iloisemmalta niillä hiuksilla.




















Meni vuosi, lukion toisella mä sitten leikkasin tosi lyhyet hiukset, melkeinpä poikahiukset. Ne oli kyllä ihanat. Tykkäsin paljon! Helpot laittaa. Ja ahhh! Kasvatus taas alkoi ja leikkasin toispuoleiset, niillä menin lukion melkeinpä loppuun ja nyt tässä sitä ollaan, aina vain värjätty vaaleammaksi taikka latvoja vain. Paitsi välissä oli taas pidennykset joka oli tosi paha virhe alku huuman jälkeen.



















toisen kerran pidennykset.
Ärsyttää kun ei oo enään niistä ruskeista hiuksista kuvaa. Mutta niin, mulla on siispä taas jälleen kerran pieni ongelma. Hieman pidemmät hiukset olisi ihanat, mutta taas toisaalta mua kiehtoi tosi paljon leikata taas ne lyhyet hiukset. VAIKEETA. : ---D Väristä oon silti aivan varma. Blondit. Vaaleat hiukset. Mulla on tällä hetkellä aika tasaväriset hiukset. Jotenkin raidat olis ihan kivoja pientä korostusta tois..

pitkät hiukset ois tälläisten takia niin unelmat! sais kiinni vaikka millälailla. mulla on kyl tosi ohkaset ja liukkaat hiukset ettei voi tehdä mitään. toivossa on hyvä elää. nuo väritkin ahhh, ei ois pelkkää tasavaaleaa.




jos mä vielä hiukan aikaa jaksan odottaa ja kasvattaa sekä samalla miettiä mitä oikeesti tahdon. tässä pientä ajatusta kuitenkin. ! ja ostin silloin muutama kuukausi sitten sitä Cutrinin Bio+ energia shampoota jonka pitäisi hidastaa ja heikentää hiusten lähtöä sekä kiihdyttää hiusten kasvua. itse olen todennut sen toimivaksi. Vaikka onhan se kysymys vain siitä että uskooko siihen oikeesti vai ei. Itse ainakin joo! Suositttelen!

ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti