syyskuuta 11, 2012

And we're standing side by side

My heart beats only for you.

  Kukkuluuruu! Mun viikko on alkanut hyvin, töitä heti aamusta maanantaina. Huomenna mulla onkin luvassa vapaa päivä! Tykkään. Mennään ystäväni kanssa elokuviin ja illasta baariin kuuntelemaan musiikkia ja näkemään ystäviä. :--)

 Mulle käy tosi usein viikolla niin että asiat jäävät kesken, tavarat jäävät puolitiehen, enkä saa mitään aikaiseksi. Oon niin väsynyt, mukamas, kun tulen töistä. YKSI asia mitä pitäisi tehdä melkein viikottain, pestä pyykkiä! Jos jollain tiedossa vanhaa tarpeetonta pesukonetta niin saa tarjota, haluan. Tavaroiden jäädessä ei toivottuun, ei oikeaan paikkaan, asunto näyttää muutaman päivän päästä aika kamalalta. Kun olin nuorempi ja asuin kotona, mua ärsytti ihan kauheasti se että meidän kodin ruokapöytä näytti joltain kaatopaikalta, siihen jätettiin ihan aina kaikki tavarat; postit, vaatteet, reput, hohhoijaa.. Ja päätin ettei mun kotona jää asiat näin. No mites onkaan. Samalla mallilla. Kone mulla lepää tässä pöydällä ihan koko ajan mikä ärsyttää. Haluaisin ostaa siispä olohuoneeseen lipaston sekä hyllyn taikka hyllyjä makuuhuoneeseen : --)



Oon tykästynyt tohon biisiin uudestaan. Alussa tuli kuunneltua liikaa ja maku meni, täällä taas. Tykkään  ihan kamalasti Rihannan musiikista. Kaikki biisit eivät tietenkään iske mutta suurin osa. : --)

Tänään olisi suunnitelmissa vielä ystäväni kanssa kaupoissa kiertelyä, rahattomana mutta silti. Aina on kiva katsella. PLUS telkkaria ja syömistä, huomenna nukun pitkääään! Teillä suunnitelmia illaksi/ huomiselle?


ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti