syyskuuta 27, 2012

You are a pirate

Pöö! Tänään ollut taas (vaihteeksi) vapaapäivä. Heräsin jo puoli 7 ja aloin siivoamaan oikein todenteolla, huone kerrallaan ja imuri kyllä sai tehdä hommia : --) Sekä aloitin pyykkien pesun aamu8 aikaan ja lopetin joskus puoli neljä.. Hmm, ei meillä hirveesti sitä pyykkiä oo ollu?

 mun ruoka tänään! nam oli hyvää, masu kiitti eikä ollut turvonnut olo. Kuten mulla nykyään aina sen jälkeen ku oon syönyt. En vain osaa ottaa kohtuullista määrää sitä ruokaa. Onko jollain sama vika? Jostain syystä se lautanen pitää olla ihan täpötäysi. : ---D

 NIIIN hyvä olo tuli siivouksen jälkeen että! Tulinkin siihen tulokseen että kyllä mä niin tykkään mun vapaapäivistä, silloin kun osaan käyttää ne oikein. : -) Kuten tänään ainakin. Huomisen aion pyhittää rentoutumiselle ja televisiolle. Oon jotenkin totaalisen poikki. Rappusetkin tuntuu ylitse pääsemättömiltä. Ja tässä vaiheessa kyllä mietin oikein että mistä moinen johtuu koska mulla urheilutkin jäänyt vähäiselle.. Ehkä sen puute.. UNTA enemmän, tosi huonosti tullut nukuttua.


ps. tän haluun kun palkkapäivä seuraavan kerran! APUA en oo nähnyt. EI saa kertoa juonijuttuja!!! can't wait

kuvat vaihtelun vuoksi otettu iphonella,
ps. 

2 kommenttia:

  1. JEP- harvoin näyttää lautaseni tuolta :D.... oon ahmatti lähestulkoon aina :(!
    JA TÄYKKÄRIT- en tienny et toi tuleee pian JEEEEEE!!!!!!!!!!! ja ps. mäkää nähny tota kautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniiinpä! en kyllä jaksa odottaa voi että :D toi niin hyvä sarja

      Poista