syyskuuta 19, 2012

I'm doing this for you

Moikka! Oon pyrkinyt käymään viikolla n. 4-5 kertaa lenkillä, taikka jotain liikuntaa harrastamaan. Mulla on siis vapaapäiviä 2, jolloin oon syönyt karkkia tms herkkuja. Muina päivinä en.

Rahka on mun uusi herkku ja tuttavuus. Ennen en pystynyt syömään sitä ollenkaan, hyi että. Nyt kyllä pystyy kun sekoittaa blenderillä siihen jotain muutakin mukaan : --)

Sanotaan että pitäisi liikkua se 45-60min (?) päivässä että hikoilee niin se jo auttaa kunnon nostamisessa. No, itselläni ne suoritset ovat jääneet siihen 30-40minuuttiin. En kuitenkaan ala pinnistämään ja ponnistamaan jos ei jaksa. Tykkään juosa fiiliksen mukaan, siellä täällä. Enkä mitään tiettyä reittiä, että tiedän mihin menen seuraavaksi ja mitä vielä tulee vastaan. Olisi myös mukava aloittaa taas joku kuntosalilla käynti tai vastaava. Mutta oon sen huomannu ettei mulla aika siihen vielä riittäisi. Ehkä myöhemmin ! Tai jospa saisin Kn käymään mun kanssa jossain tanssitunneilla kun tulee armeijasta.... ;--) ois kivaa!



Venyttely. Se on yks asioita mikä mun on niin aivan pakko tehdä urheilusuorituksen jälkeen tai en pääse sängystä aamulla ylös. Oon muutenkin tosi kankee : --D illalla telkkarin ääressä on hyvä venytellä samalla vaikka salkkareiden ajan !



Moni varmasti tietää sen tunteen kuinka talvella ei sitten kiinnosta yhtään lähteä sinne pakkaseen tarpomaan taikka edes juoksemaan. Paljon helpompi on mennä salille juoksee juoksumatolle, nostamaan painoja taikka ryhmäliikunta tunnille. Itselläni oli se fiilis ainakin kun oli salikortti viime talvena. Keväällä tulee se inspiraatio lähteä ulos hölkkäilemään ja aloittamaan sitä juoksu kautta. KESÄLLÄ vasta se kuumakin juosta. Jos haluaa juosta EI hikisenä niin paras vaihtoehto varmasti myöhään illalla taikka aikasin aamulla. Mulla menee niin kesällä kuntoilu ihan plörinäksi.

Syksyllä se taas alkoi. Värit ovat niin kauniita luonnossa, kelpaa katsella. Iltaisin/aamuisin on tosi energistä lähteä ulos, ilman ollessa niin raikas. SEKÄ vesisateessa myös. Hapen saanti on aivan eri. Varustus täytyy vain olla oikea ettei ole raskasta juosta, kuten mulle kävi tänään : ---D


Ja joo, HeiaHeia, ois tosi hyvä tapa pitää liikuntoja yllä ! TIEDÄN. mun ei vain tuu käytyy joka päivä koneella että merkkaisin ne, siks mulla onkin iso ruutuvihko siihen hommaan. Laitan kaikki liikunnat plus herkut ylös mitä syön.  :--) Pysyn hieman mukana miten viikko mennyt urheilujen ja herkkujen osalta.

tässä pientä pohdintaa mun urheilusta, jaksaa taas paremmin kun saanut mietteet pois päästä. : --) miten teidän syksyn urheilu inspiraatiot on alkanut? ootteko ostanut salikortteja jo vai tyydyttekö ulkona urheiluun? juoksua vai jotain muuta urheilua? ois kivakuulla!

ps.

1 kommentti:

  1. ihana energinen ja piristävä päivitys- tykkään (again) ! <3
    Mutjoo- tiedätkin suurinpiirtien miten liikun ja mistä pidän,joten siitä ei sen enempää heh;)!
    Mutjoo toi rahkajuttu ollu myös mun juttu pian 1,5vuotta- i like!
    Rahka+ananas, tai rahka ja marjat- nam!!(=

    Muuten syksyn liikkumisinspiraatio ei oo lähteny oikee kunnolla nousuun- rauma-muutto-ym.. nyt alkaa lähes kuukaude harjottelu- aika on aika piukas mut kyl se tästä! Tällä viikolla ehtisin mennä 3x jumppaa ja 1,5h jokapvä! Tänään vielä uimaan, viikonloppu rentoilua ja ehkä 1-2herkkupäivää saa nähdä :P

    VastaaPoista