tammikuuta 10, 2013

why days are shorter in winter

Heippa!
Oon ollut tän viikon mukamas niin kiireinen ettei oo kerenny ottaa kuvia ollenkaa sekä ei oo koneelle kerennyt. Ihmekös tuo kun K on kotona :) On jotenkin niin jännää olla kotona pitkästä aikaa kahdestaan oikein kunnolla, tietää ettei se enään lähde inttiin takas. Onneksi ei :) Kaikkihan sitä sanoikin että kyllä se aika nopeaan menee, ja nyt kun mietin jälkeen päin niin niin kyllähän se menikin. :) Silloin se vain tuntui niin pitkältä ajalta ja tuntui ettei kello kulje eteenpäin. Päivät vain junnasi paikallaan.



Oon jäänyt ihan totaalisen joukkuun tähän sarjaan, Dexter. Me ollaan kyl katsottu sitä jo aiemmin nyt syksyllä. Taidettiin aloittaa ensimmäinen kausi jo kesällä jos oikein muistan. Yhdessä vaiheessa sen katsominen vaan jäi kun ostettiin se Täykkäreiden vika kausi (VOI JUKRA se oli niin hyvä! :) Silti, suosittelen kyseistä sarjaa jos ette oo katsonut. :) Aloitettiin just kolmas kausi ja voitte vaan arvata kuinka oon vaan maannu sohvalla. Hihiii :) ei vaa, oon mä hommiakin tehnyt...


Huomenna ois pieniä suunnitelmia ystävän kanssa, meinaan Kuopioon! Sain päähänpiston muutama päivä sitte että lähdetään sinne shoppailee ku perjantai on mulla vapaa! Kuulostaa hyvältä vai mitä ;)

Postailin muutama päivä sitten siitä urheilu innostuksestani Superdiettiin, noh, siihen en kuitenkaan sitten ryhtynyt. En oikein tiedä että miksi. En juurikaan ajatellut asiaa sen koommin kun siitä puhuin ja siihen se sitten jäi. Mutta oon kuitenkin saanut treenikärpäsen valloilleen ;)

 hihii, sunnuntaina kävin vanhempien luona ja tykkäsin laittaa mun liian-isot-suuret-korvikset. Illan päätteeksi huomasin kuinka yksi sulista makasi lattialla.... :)

Hyvää yötä, ps. ♥

2 kommenttia:

  1. voi että sulla on kyllä maailman kauneimmat kasvonpiirteet! Kerro toki sitten tänne että minkälainen shoppailu saalis tuli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Joo tänään myöhemmin tulossa kuopio postausta!

      Poista