tammikuuta 28, 2013

You could beat the world

Heippa! Mun viikonloppu meni todella nopeasti. Oli Ikean reissua sekä niiden tavaroiden kokoamista plus lenkkeilyä! Lauantain herkkupäivä meni hieman överiksi ja voin kertoa että mulla oli ihan sika varmasti sillo la iltana sokerihumala ku sunnuntaina oli niin huono oksettava olo.. Mutta nyt hieman kivempiin asioihin!


Olin silloin marraskuussa siellä Nellyn High Heels tapahtumassa (aiempipostaus) ja kirje tuli jo viikko sitten postiin että kengät odottaa postissa. No perjantaina sitten sain aikaiseksi hakea ne ja tälläiset sieltä tuli :) JUURI ne mitä olin toivonutkin, ja mun onneksi koko täsmäsi ihan täydellisesti, kun emmin silloin kumman koon laitan. Tuleepahan sitten ehkä jossain välissä käyttöön kun vaan ensin opettelen kävelee noilla. Hihiii mitäs ootte mieltä? ;)

ps. ♥

4 kommenttia: