tammikuuta 20, 2013

Eilen oli lenkkipäivä, tänään on vapaapäivä

Tänään on sunnuntai. Ei yhtään kyllä tunnu siltä, a) siksi että oon ollu pitkästä aikaa sunnuntaina töissä, b) mulla menee päivät sekaisin ku vapaapäivät miten sattuu, ja c) oon ollut paljon virkeämpi nyt lähipäivinä etten tajua oikein missä päivissä mennään ku kaikki päivät ollu niin hyviä! Kuulostaa liian onnelliselta..


Päätin nyt kuitenkin kertoa mistä mun tää viikonloppu koostui ! :)
Selaisin äitiltä saatuja lehtiä, se tilas vahingossa KuntoPlus lehden ja antoi numerot mulle jeij, ja oon löytänyt sieltä jo muutamia tosi hyviä vinkkejä ja lisäystä mun treeniin :) Voin kyllä suositella lukemaan tota lehtee :) Itse jäin kyl niin koukkuun. PS. noi banaanit ja omenat näyttää niiiiin hyviltä, eikö!


Selailin perjantai-iltana nettiä jälleen. Mun synttärit lähestyy ja ajattelin ostaa sen kellon :) K näytti mulle toisenlaisiakin kelloja kuin Guessin kellot niin arvatkaa tuliko valinnan vaikeus! Kyllä sieltä se suosikki silti löytyi :) Polteltiin myös kynttilöitä uudessa lyhdyssä. Sekä juotiin, lue K joi, kahvikoneella tehtyä jääteetä. EI oo kyl mun lemppari, hyi.


Katseltiin myös leffaa jota K ei ollut vielä nähnyt ja tykkäsin kuvata hieman lisää tota jääteetä... Miksi?


Kävin urheilemassa lauantai-iltana yksin. EI vitsit se lenkki ei rullannut kyllä ei yhtään. Ensinnäkin oli satanut lunta ihan sikana ku olin töissä ja tietenkään ei ollut teitä aurattu. Sain sitten koko ajan varoa ettei vaan nilkka mee tai etten kaatuisi :D Olin niin vähällä etten luovuttanut ja lähtenyt kotia lyhyempää reittiä. Mutta pidin pintani :) Toiseksi, mä oon nyt tottunut käymään Kn kanssa lenkillä vaikkei me höpöteltäisi mitään niin se rullaa, ilman musiikkia. Mutta jos oon yksin, mulla pakko olla  NRJ soimassa ja kuunnella niitä hölmöjä juttuja, nyt vaan siellä oli joku ihan outo tuntematon MIES JYRKI joku, jos ees oikein muistan, jolla oli oikeesti oudot jutut....

Ja niiin unelma rahka syntyy kyllä noista aineksista, sekaisin vaan ja blenderiin, oi namskis :) Tein Klle ja mulle hieman iltapalaa!


JA arvatkaa onko mulla ihana poikaystävä? No on! Oli leiponut kaakaokakkua kun olin töissä :) Ei vitsit, voin kyllä kertoa että oli hyvää! Tuumasinkin vain että hän saa leipoa meillä tästä lähtien. EI kyllä kärsinyt ottaa kuin yhden palan ettei aivan mee rutiinit sekaisin :) Onneksi sitä vielä pakkasessa pahan päivän varalle ;)

Toivottavasti teillä ollut myös kiva viikonloppu ! Taidan tästä jatkaa untenmaille, hyvää yötä!

ps. ♥

2 kommenttia:

  1. Kannattaa myös tsekata vielä gant-mallisto kelloista! Itelläni on sellainen ja oon ollu tosi tyytyväinen. Todella tyylikäs, hyvä arki käyttöön sekä juhlatilaisuuksiin! Kuulostaa ihanalta sun päivä! Mukavaa talven jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, pitääpä ne vielä sitten tsekata! Kiitos, samoin sulle :)

      Poista