helmikuuta 03, 2013

the last few days

 Viime päivät on mennyt tosi hujauksessa oikein! Viimeviikolla muunmuassa mä kävin töissä, lenkillä, söin ja nukuin hyvin, ystävä kävi kylässä, leivoin hieman sämpylöitä, kävin leikkauttaa ja värjäyttää mun hiukset, tuhlaamassa rahaa kauppaan, otin kirppispöydän, olin vanhempieni luona, potesin kamalaa kurkkukipua ja tuntui kuinka mun pää ois melkein räjähtänyt ilmaan... Kaikkea siis mahtuu :)

 Namskis, eikö näytäkin sämpylät hyviltä! Niiltä ne myös maistuikin kun piti syödä yksi ja tais mennä ainakin kolme....... :) PLUS vähän esikuvaa mun hiuksista. Takaa lähti hieman enemmänkin pituutta kun ennen oli yli niskan. :) Mutta tosta on sitten hyvä lähteä kasvattamaan hieman tuohon tyyliin että takaa lyhyempi kuin edestä. !

Nyt mä fiilistelen mun uudet villasukat jalassa, kiitos äiti <3, ja valmistaudun ensiviikon työviikkoon. Kivaa loppu viikonloppua ja hyvää yötä, ps. ♥

1 kommentti:

  1. Moikka!

    Löysin just sun blogin ja tosi kivalta vaikuttaa. Toi huge nalle on aivan ihana! Olen erittäin kateellinen! Mitäs sanoisit jos ryhdyttäis toistemme lukijoiks? :)

    http://alessandracristinafusoni.blogspot.fi/

    VastaaPoista