helmikuuta 25, 2013

Just stop and take a second

Moikka! Tänään mä pidin mun herkkupäivän, kun töissä oli herkkuja tarjolla ja irtokarkit tuoksu liian hyvältä! Oon varmasti ennenkin tän sanonut täällä että vaikka ne karkit tuoksuu niin hyvälle ja ahh miettii sitä makuelämystä, mutta sitten se pettymys kun niitä syö ja syö. Ihan kohtuullisessakin määrin niin tulee se pienimuotoinen pahaolo ja ''ei se niin hyvää ollutkaan'' -fiilis... Eipähän tartte syödä enään tällä viikolla. 

Päivittelin mun puhelinta myös, vihdoin ja viimein. Oon niin ihastunut weheartit -appsiin puhelimessa, menee kyllä töitten tauot nopsaa ku selailee kuvia sieltä.. ;) Katoin myös eilisen Koston. Oon niin ikävöinyt tota sarjaa! Yks lemppareista. 

Hyvää yötä. ps. ♥

2 kommenttia:

  1. hih sususuklaata? love it jos tuossa sitä on B) kiva toi kännykän näytön kuva !

    VastaaPoista