helmikuuta 23, 2013

DREAM IT, DO IT

Kerroinkin aiemmin kuinka mulla on ihan tajuton matkakuume. En vaan voinut olla katselematta uusia matkoja mitä tuli aurinkomatkojen jne kyseisten sivujen listoille. :) Niin tällä viikolla aiemmin sitten vapaapäiväni kunniaks - haha - varasin meille Kn kanssa matkan!!!!! ahhh ja arvata voi kyllä minne


THAIMAASEEN! mä oon niin innoissani. Lähdetään joulukuussa vastakin mutta hyvää kannattaa odottaa! Oon vaan Klle koko ajan hehkuttanut kuinka ootan sitä matkaa ja että oispa jo joulukuu ja vaikka mitä... Kun oon käynyt vain Kreikassa, Kn sekä äitini kanssa ja perheeni, niin tää tuntuu jotenkin paljon isommalta. Kreikkaan lento kestää sen 4h, thaimaaseen n. 11h.... Jos totta puhutaan niin pelkään jo hieman sitä lentomatkaa ku nyt viimekerralla voin niin pahoin, sekä mennessä että tullessa.

Mutta en anna sen lannistaa, sittenkun sinne pääsen niin se on varmasti sen arvoista, ja enemmänkin. Pääsen toteuttaa mun yhden pitkä aikaisimmista haaveista että edes sinne olen matkalla!!!!, pääsen (toivottavasti) sukeltamaan ja norsun selkään ratsastamaan. Nään oikeasti sen kuinka vesi voi olla niin kirkasta että silmiin pistää. :) plus saa rentoutua oikein kunnolla, sekä siel on ainakin lämmin jos suomen kesä päättää pudottaa vettä taivaalta enemmä ku pitäis :)  HAPPY


Nyttenpä alkaakin sitten ihan tajuton säästökuuri ja kuntokuuri! Oon päättänyt etten osta mitään ylimääräistä ennen tuota matkaa että on sitten sinnekin shoppailurahaa ;) ja mun tavoite on olla tuolloin unelma mitoissa kroppani suhteen - tai ainakin lähellä sitä. Onpahan ainakin mikä motivoi liikkua ja syödä entistä paremmin koko ajan, vai mitä :)


ps. ♥

6 kommenttia:

  1. EI VITSI! hyvää matkaaa, jo tässä vaiheessa, hehe :D Itellä olis Bulgarian matka edessä mut siihenkin on vielä niiin paljon aikaaaaaa, eikä millään jaksais odottaa! tsemppiä treenauksiin ja ruokailuihin, kyllä se unelmakroppa sieltä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Toivotaan parasta että tulis ennen matkaa ;)

      Poista
  2. Olis kyllä ihana päästä kans ulkomaille!<3 Sun blogi toss vaikutaa kivalta

    http://oonasanni-in-usa.blogspot.fi

    Jos oot kiinnostunu matkailusta nii käy kurkkaan mun ja mun kaverin vaihtariblog. Ja liity ihmeessä lukijaks jos tykkäät!:)

    VastaaPoista
  3. mihin päin thaimaata meette? :) vai missasinko sen tekstistä ihan kokonaan... XDXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Khao Lakiin mennään :) en tainnu mainita sitä tossa edes, hehe ! :D

      Poista
  4. ah täydellisyyyttä <3 !!! (:

    VastaaPoista