helmikuuta 15, 2013

can we just fly away

Mulla on ihan tajuton matkakuume! Haluisin niin jonnekin. Äääähh. Varmaan monella muullakin tähän aikaan on aikamoinen matkakuume, varsinkin siinä vaiheessa kun katsoo ulos ja miettii kuinka vois olla toisin...


Oon katsellut tosi paljon äitin ja mun Rhodosen reissun kuvia sekä mun ja Kn Ateenan reissun kuvia. Ahh voi että antaisin mitä vain että sais lähtee edes viikonlopuksi jonnekin pois :) Kesä vois tulla jo! Alkaa näyttämään liian kalpealta...



Ollaankin jo mietitty että mihin sitä lähtis ensikerralla. Vaihtoehtoina ovat olleet itselläni Thaimaa, Egypti tai Dubai. :) Klla ovat olleet Thaimaa ja Dubai. Näistä siis jompaan kumpaan varmasti matkaamme. Oltaisiin haluttu lähteä jo syksyllä kahdeksi viikoksi pois syysloman aikaan mutta ainakin säätietojen mukaan Thaimaaseen turha lähteä silloin kun siellä on ne sateisimmat kelit juuri silloin... Itsehän kaipaan sitä aurinkoa ja lämpööö!


Mä tykkään sekä maata siellä rannalla ottaen aurinkoa ja uida välissä mutta myös tykkään käydä kiertelee ja kävelemässä katsomassa paikkoja. Vaikka K varmasti luuleekin etten mielellään sitä tee :D Puhuttii just mun äidin kanssa tästä että jos sitä kahdeksi viikoksi jonnekin lähtee niin pitää sitä olla jotain muutakin tekemistä kuin makaaminen auringon alla. Jopa mä voisin kyllästyä siihen pelkkään olemiseen.


Haluaisin eniten päästä kokeilemaan sukeltamista sekä norsuratsastusta. Voi vitsit miettikää ny kui ois kivaa. Tästäkin jo melkein voi päätellä kumpaan lomakohteeseen itse ainakin tällä hetkellä kallistun enemmän. Vaikka kummatkin tietysti haluan kokea :)

Plus ois niin ihana päästä maistamaan kaikkia uusia ja hyviä ruokia. Ja jep, en mä kovin helposti mitään uutta kyl maista mutta Kn ansiosta oon oppinut siihenkin. Se mullekin aina Ateenassa tilas jotain uutta mitä en ollu maistanut ja kuinka kävikään miten paljon oikein tykkäsin kaikista ruuista! :)

Onko siellä muita lomalle haluavia? Oisko teillä jotain paikkaa mitä haluaisitte suositella :) tai kertoa just enemmä thaimaasta tai dubaista..

ps. ♥

8 kommenttia:

  1. todellakin on matkakuuume, pahimmillaan mitä ikinä! :D ite oon käyny egyptissä ja voin sitä ainakin suositella. thaikut ja dubai kyllä kiinnostais, samoin toi norsuratsastus hahah olis niin makee! :D

    VastaaPoista
  2. Ainaki ku ootte tollasii hanipupuja, nii Dubaissa ette saa niin vapaasti pusutella ! Siellei katota hyvällä pussailua julkisilla paikoilla. Jengi joutunu putkaankin siitä. :D

    http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/suutelu-johti-vankeustuomioon-dubaissa/2010/03/1078316

    VastaaPoista
  3. Lisäks Dubaissa on hyvä peittää ne kaikki olkaapää, polvet mitä lie niitä on. :D ku kaupungilla menee. Jotkut ei ota taksiinkaa jos oot liian naked, eli et voi ruskettua samalla ku kiertelette. :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noista oonkin kuullut, siks oon sanonu että haluun thaimaasee eka >) haha

      Poista
    2. :DD Nii sitte ku on jo niin vanha ettei pussailusöpistely ole niin jokapäiväistä niin pärjää Dubaissaki :D

      Poista
  4. Thaimaa on ihana <3 muista ei olekaan kokemusta näistä maista! Egyptii oon halunnu aina kans !

    VastaaPoista