huhtikuuta 10, 2012

weheartit

Kymmenen asiaa joita vihaat
1. Mielummin en tykkää asioista,
2. kuin että vihaisin niitä.
3. Kelan papereita ja vastauksia ku niitä on vain niin vitsin vaikea ymmärtää.
4. Vaatekriisi.
5. Kun oikeasti nukuttaisi muttei uni vain tule. 
6. Matkalaukun purkamista. 
7. Kun pitää miettiä miten ja milloin käyttää rahansa. 
8. Jos myöhästyn. 
9. Kun tekee jotain todella tärkeää koneella (kuten on bloggerissa tai facebookissa) ja netti alkaa kettuilemaan. 
10. Pölyä kertyy mun tän hetkisen huoneen lattialle ihan tosisuper paljon lyhyessä ajassa. !


 Yhdeksän asiaa, jotka ovat ominaisia luonteellesi
1. Äkkipikaisuus 
2. En pysy välillä ollenkaa paikallani, 
3. jolloin on siivottava. 
4. Luotettava. 
5. Kuuntelen mielelläni muita 
6. Yritän olla mahdollisimman iloinen
7. Oon ujo.
8. Tykkään silti puhua.
9.  Oon välillä tosi perfektionisti


Kahdeksan asiaa, joita toivot tällä hetkellä
1. Ettei mun maha olis näin kamalan täysi
2. Saataisiin oma asunto
3. K olisi jo lomilla
4. Olisi jo kesä
5. Kesä....
6. Huomenna olisi hyvä päivä
7. Joku siivoisi mun huoneen
8. Lähteväni ulos lenkille

Seitemän tapaa valloittaa sinut ja sydämesi
1. Rehellisyydellä
2. Saa mut nauramaan
3. Luotettavuudella 
4. Näyttää välittävänsä minusta ja mun asioista
5. mutta
6. minä ja mun sydämeni
7. on jo valloitettu ♥
  

Kuusi asiaa mitä teet ensimmäisenä kun heräät 
1. Herätys
2. WC
3. Syön
4. Olen 
5. Puen
6. Valmis


Viisi lempivaatettasi
1. Korkea vyötäröiset housut
2. Ginan pitkähihaset ja topit
3. kengät 
4. uusi ihanansininen takkini
5. yöpaidat


 Neljä asiaa, joista olet riippuvainen
1. K ♥
2. Ystävät ja perhe
3. Ruoka (hahah)
4. Hengittäminen

  
Kolme asiaa mitä pelkäät eniten
1. Pimeys
2. Menettäminen
3. Ukkonen

ps. ♥

2 kommenttia:

  1. Tä on tosikiva :)) näit harrasteltii aikoinaa paljo gallerias :p mones kohdas mul ois iha samat !! :) taidan tehdä tän facee maybe :p

    VastaaPoista