huhtikuuta 18, 2012

Seuraavat kuusi päivää

Tänään mulla on ollut vapaapäivä, joka tuli kylläkin todella tarpeeseen. Huomenna mulla alkaa töissä 6 päivän työputki jonka jälkeen yhden päivän vapaa. Täytyy muistaa vain nukkua ja liikkua ja syödä hyvin etten ihan heti perjantaina oo ihan väsähtänyt. : --)


oon syönyt herkku salaattia sekä liikkunut. ! mmmmnjam. noi JYVÄSHYVÄN Paussi keksit on ihan sikahyviä, varsinkin nuo mis on vaniljajogurtti täytettä välissä. Tosi hyviä välipalalle.


Tänään on myöskin tapahtunut kaikennäköistä jännää! Kävin katsomassa asuntoa mulle ja Klle, se oli niiiiiin kiva ja ja ja kaikkea. Olen niiiin helpottunut.


Hain myös puhelimenikin huollosta! DNAlta tosi hyvää palvelua, kiitos : --) Kuitenkin pieni kutina on että toi kyl tökkii hieman enemmän ku aiemmin mutta jos se on vain alkukankeutta. Heh. Vielä iltapalan ja puhelujen ja tv ja koneen kautta nukkumatin luokse.

ps. ♥

2 kommenttia: