huhtikuuta 12, 2012

Do what you have to do

Tänään
[x] aamulenkki
[x] asiat hoidettu mm. ikiihanan kelan kanssa
[x] siivottu
[x] tehty ruoka 
[ ] töitä.... next!

tosiaan joo kävin aamulla lenkillä, tällä hetkellä vain toivon etten ois käynyt. mun nilkka muljahti jotenkin tosi ikävästi koska käveleminen sattuu aikaslailla nyt : --( tuskin siinä mitään on. dont worry! onneks saan istua koko päivän töissä ettei tartte ahkeroida. jospa se siitä vertyy kun töihin käppäilen...

tän päivän lenkkibiisi

Oon hieman kömpelö tän bloggerin kanssa. Mulle yritetty neuvoa miten nuo kappaleetkin sais sellaiseksi pienemmiksi tiedostoiksi(?). Olen nähnyt kun muilla on se ns. ohuina sarakkeina mutta minä vain en saa niitä niin. HELP. 

ps. ♥

6 kommenttia:

  1. emmäkää osaa laittaa niitä sillee xD mullaki aina noin. :D

    VastaaPoista
  2. Oi, tuo on hyvä biisi!!!


    http://fashionismyguide.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. hei mä joskus yritän ihan livenä sen opettaa :) tai teen vaikka videon ja lähetän sulle emailiin :))

    VastaaPoista