syyskuuta 27, 2013

We dont have to worry about nothing

Moikka! Tiedättekö sen tunteen kun sun massu on jo ihan täysi ruuasta mutta silti tekis mieli syödä? Mulle kävi just äsken näin. Olin tänään äitin seurana koko päivän kaupungilla kierrellen kauppoja ja päädyttiin sitten Rossoon syömään. Mun pikkuveli liittyi meidän seuraan myös. Otin kylmäsavulohipastan joka oli ihan taivaallisen hyvää! Suosittelen kyllä ihan täydellä sydämellä :) Harmi vaan kun ei ollut kameraa mukana nii en saanut kuvaa tänne blogiin, mutta instagramiin sain kuitenkin päivitettyä herkkuannoksen (ig: nnanaas). Niinpä, asiaan: kotia tullessani ei tehnyt mieli mitään. Käperryin sohvalle ipadin kanssa ja laitoin gossip girlin pyörimään. K tuli kotia ja aloin tekemään kanafilettä ja täysjyvämakaronia, OLIHAN sitä sitten pakko syödä niin paljon että meinaa maha nyt haljeta. Musta tuntuu että mulle käy näin vähän liiankin usein. :D

Oon myöskin ajatellut että meidän ruokailuryhmä saisi mennä vaihtoon. Se on valkoruskea. Se on vielä tosi hyvässä kunnossa vaikka ollut vasta vuoden päivät, että kyllä mä siitä tykkään mutta haluisin uuden ja vielä valkoisen. Valkoinen ois hieman neutraalimpi ja siihen voisi yhdistellä vaikka mitä värejä. Ennen toi ruskea olikin suosikki väri ruokapöydissä kun katseltiiin niitä kun muutettiin ekaan omaan asuntoon Kn kanssa mutta mielipidehän voi aina vaihtua ;) Jos saataisiin vielä tuo entinen myytyä niin voisi uuden laittaa tilaukseen. :)


ps. ♥

2 kommenttia: