syyskuuta 25, 2013

Now I also have my very own heart rate monitor!

Mulla on ollut nyt muutaman viikon tässä sykemittari hakusessa. Katselin jo yhtä satavarmana että sen mä ostan, mutta sainkin sitten tietää ettei siinä ole ollenkaan sykevyötä.. Mikä olisi aika kätsy kuitenkin kun haluan sykkeen ja kulutetut kalorit tietää. Sitten katselin kahta muuta. mistä en osannutkaan sitten valita... Eilen kuitenkin näistä kahdesta toinen löytyi Prisman poisto/ale puolelta ja mä olin vain silmät pyöreänä että mitä, miten voi olla juuri sellainen sykemittari mitä olin katsellut jo aiemmin!


Niinpä K päätti kotiuttaa tän Garminin Forerunner 110W mulle! On mulla vaan ihana poikaystävä ♥


Tässä on siis kaikki mitä itse tarvitsen; kalorit, matka, nopeus. Oon alkanut tykkäämään juoksusta taas enemmän ja enemmän niin on mukavampi kun saa juosta missä vaan, eikä koko ajan sitä samaa lenkkiä ja sitten oikeasti näkee sen että kuinka pitkän matkan on juossut. Sekä toi väri on plussaa! Ei oo ihan sellainen tavallinen normi musta :) Valikon kieleksi saa onneksi myös Suomen, ja mitä oon jo kerennyt sitä tutkimaan niin tuntuu tosi simppeliltä peliltä, ettei oo mitenkään tosi monimutkainen osata :) Tänään tää mittari pääseekin jo testaukseen kun lähden myöhemmin lenkille! Onko jollain tää kyseinen mittari käytössä taikka joku muu? :) Kokemuksia? 


ps. ♥

2 kommenttia:

  1. Mä en oo sykemittareihin pahemmin tutustunut kun en ainakaan vielä koe tarvitsevani sellaista. Intervalliharjoituksissa olis tosin kiva jos olis sellainen kello tms, joka ilmoittais et on kävellyt suunnitellun ajan että nyt on aika juosta. Onko sykemittareissa sellaista ajastinominaisuutta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa mun sykemittarissa ei ainakaan ole, en tietysti sano ettei sellaisia ole. En ole yhtään varma! :) Tietty onhan ainakin iphoneen ladattavissa niitä joitain sovelluksia joissa on se toiminto :)

      Poista