syyskuuta 19, 2013

Ain't it funny how life goes around

Mun piti eilen jo tulla päivittelemään tännekin mun viikonlopun ja alkuviikon tapahtumia mutta eilinen Arman ja viimeinen ristiretki vei voiton! Tykkäsin siitä ohjelmasta ihan sika paljon, ehdottomasti ensviikolla katson kanssa. Vaikka pieni itkuhan siinä tuli :D hhe. Se taitaakin sitten olla ainut tv-sarja mitä edes katson säännöllisesti telkkarista kun ei Kostoa ja Carrien päiväkirjoja tule :) Mutta nyt siihen viikonloppuun ja maanantaihin. Perjantaina olin yksin kotona niin päätin tehdä itselleni kynnet etten söisi omia ihan täysin 


Nää kynnet kuitenkin kesti mulla vain maanantaihin kun ensimmäinen kynsi jo irtosi ja sitten alkoi muutkin napsua.. Ja lopulta otin kaikki pois :D Pitää vielä hieman harjoitella niiden laittoa. Ajattelinkin että laittaisin nyt tässä vielä ennen viikonloppua kynnet uudestaan kun mennään lauantaina Kn siskon kihlajaisiin :)

Perjantai iltana myös hehkutin mun uusia legginsejä instagramiin ja muutenkin! Tykkään noista ihan äly paljon, vihdoin kun löysin nuo netistä niin oli pakko tilata :)
Viikonloppu meni aikalailla töissä lauantaina ja sieltä suuntasin mun vanhempien luokse. Päätin lauantai iltana juosta 9km ja mun polvi ei tykännyt tapauksesta yhtään. Sunnuntaina en sitten voinutkaan edes kävellä... Onneksi maanantaina oli jo hieman parempi :) 

Maanantaina lähdettiin Kn kanssa käymään Tuurissa. Meillä oli jo suunnitteilla käydä siellä kesällä mutta sitten se vain jäi kun oltiin töissä jompikumpi taikka muuten vain oltiin. Mutta oli kyllä kiva tehdä tälläinen hieman syksyisempi reissu sinne :) Mitään ei juurikaan lähdetty etsimään (kuten yleensäkin) ja eipä itsellä ainakaan jäänyt käteen kuin ripsari,hammastahna ja huivi :D Bellalle taas ostettiin vaikka ja mitä, uusi panta sekä hihna, lelu ja herkkuja. 



Tuuriin mentäessä pysähdyttiin kerran tälläiselle ihanalle paikalle, jossa ei ollut ketään muitakuin me! Ihastuin ihan heti :) Oisin voinut jäädä sinne pidemmäksikin aikaa. Vedensorinaa on kyllä niin kiva kuunnella :)


Viimeviikolla mulla salikerrat jäi vaan yhteen joten tänään oli kyllä niin paljon puhtia siellä ettei mitään rajaa. Tuntu että jaksoin vaan koko ajan enemmän ja enemmän vaikkaki alkoi aikalailla puuskuttaa :D Jännä nähdä miten paljon viikossakin voi tapahtua jos ei käy urheilemassa... Nyt kyllä otettava niskasta kiinni ja kunnolla :) Sen verran hyvä olo aina jää käteen kun käy urheilemassa :) Nyt alan syömään ja sen jälkeen katsomaan jotain hyvää leffaa, ps. ♥

5 kommenttia:

  1. Mä kävin tänään jumpassa, hohho! oliha se vähän....ekan kerran sitten yläasteen? :D

    VastaaPoista
  2. ompas nätit kynnet ja ihanat leggingsit!

    VastaaPoista
  3. musta tuntuu että jotain tuli kirjotettua väärin hehe mut meni jo;D eiköhän pointti tullut! ;p

    VastaaPoista