syyskuuta 07, 2013

''Be careful what you wish for, you just might get it all''

housut Pieces huivi Kappahl paita New Yorker kello Tommy Hilfiger

 Moikka! Päätin tulla hieman päivittelemään mun eilistä asua mikä mulla oli. Yritin saada otettua kuvia itselaukaisimella muttei se onnistunut niinku olin suunnittelut nii saa tyytyä näihin kuviin. :) Oon kyllä harkinnut ostaa sellaista kameran jalkaa mutta katsoo nyt. Ois ihan huippua omistaa sellainen nii auttais huomattavasti vaikka missä! Pienellä kokeilulla ensin kuitenkin että onko nää ''asukuvat'' niinkään edes mun juttu. Mitäs ootte mieltä?


Oon jotenkin aivan poikki. Olin tänään töissä vaan viistuntia mutta silti.. Hohhoijaa. Olin kyllä aika ahkera ennen töitä. Siivoilin tässä kotona nii on kivempi olla iltasella. Meillä on tällä hetkellä Bella hoidosa mun vanhempien luona ja tuntuu tosi orvolta! Koko ajan miettii että mitä se tekis just nyt jos ois kotona :) taikka ku tultiin meidän ystäviltä tossa reilu tunti sitten nii oikein ikävöi sitä riemua mikä Bellasta loistaa ku tullaan aina kotia.. hehe. Huomenna saadaan vauva kotiin taas :)

Toi ylläoleva huivi on kyl mun yks lemppareista tällä hetkellä! Tykkäisin yhdistellä sitä vaikka mihin asuihin :)  
Mulla oli töissä ihan oikeasti jotain järkevää tekstiäkin tähän postaukseen mutta jotenkin aivot lyö nyt ihan täysillä tyhjää enkä millään muista mitä se oli. Ehkäpä se tulee viellä mieleen ja teen siitä oman postauksen sitten :) 
Hyvää lauantai-illan jatkoa, ps. ♥



3 kommenttia:

  1. oooow mikä huivi! =) ihana!! ♥

    VastaaPoista
  2. JÅNNA ja Reetta, kiitos! Tykkään myös tosta huivista nii paljon, tullut kyllä eniten käytettyä :)

    VastaaPoista