joulukuuta 01, 2012

keskiviikko ja torstai

 olin taas mun vapaapäivät vanhemmilla, jeij oli kivaa :) lenkkeilyä ja herkkuruokia plus tein joululahjoja. niistä myöhemmin kylläkin! sekä käytiin katsomassa se uusin ja viimeisin twilight.

 ennen mun viidenkilometrin taipaletta! tytöt ois halunnu lähtee mun kanssa lenkille myös. oon kyllä niin ylpee itsestäni ! reilu 6kilsaa ja välillä tuntui että matka olisi ollut paljon pidempi. jaksoin kyllä yllättävän hyvin :) jeijj kuvassa myös mun uudet juoksuhousut! like it. jooo, kiva toi melkein reikä mun sukassa...

 oi nam mun herkkuateria lenkkeilyn jälkeen! maistui kyllä. jauhenlihapihvii plus salaattia ja maissia. ei kyllä kauaa mennyt kun oli jo uudestaan nälkä...

 uus neuletakkini, johon oon tykästynyt niiiin paljon! seppälästä




JA ELOKUVA OLI hyvä. tykkäsin kyllä :) en malttais kyl odottaa että se ilmestyy dvdlle nii pääsee kuluttamaan sitäkin puhki, haha ! nyt viikonlopun viettoon ja töihin... Hyvät viikonloput kaikille! :)

ps.

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia! C:
    ps. mitä tos salaati pääl noi"hippuset" paahdettua sipulia?

    Tee sellane päivitys päivä kuvina !
    paaljon kuvia, ois kivaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paahdettua sipulia, aivan oikein! tykkään salaatissa siitä :)
      joo vois melkein vaikka tehdä! sellai kun on koko ajan kamera mukana :)

      Poista
  2. Tuo Twilight-elokuva oli kyllä aivan mahtava, itsekin olen käynyt katsomassa (fani olen ;))! DVD:lle on toivottavasti tulossa näyttelijöiden suunnittelema tanssiesitys, jonka he esittivät yhtä kohtausta kuvattaessa yllätyksenä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli! tykkäsin myös :) aijaa, voi vitsit, se kyllä pitää sitten ostaa dvdlle :D

      Poista