joulukuuta 23, 2012

yksi yö jouluun on









Moikka! Musta ei ookaan nyt kuulunut vähään aikaan mitään. Tässä kuitenkin oli kuvia hieman nyt viikonlopulta sekä edellisviikolta! :) Mä ostin uuden koneen sittenkin jo nyt, ja pyysin veljeni käymään että saisin tähän kivan, uuden, kuvanmuokkaus ohjelman ja jee niin sainkin. ELIKKÄ pääsen taas postailemaan omilla kuvilla... Oon ollut nyt 6päivää töissä putkeen ja siltä alkaakin jo tuntua. Oon tosi tosi väsynyt. Ihmettelenkin kuinka oon vielä tähän aikaan hereillä kun eilen oli jo hyvässä unessa ennen kymmentä. hihiih. Tänään mä paketoin vikoja lahjoja ja huhhuh nyt se on ohitse, ja huomenna onkin jo jouluaatto ♥ kuinka mahtia onkaan! En malta odottaa että pääsen vanhempieni luokse huomenna syömään ja nauttimaan muutamasta vapaapäivästä :) 

Hyvää joulunaikaa sinne ruudun toiselle puolelle ja palaillaan joulun jälkeen! ps. ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti