joulukuuta 19, 2012

rannekello hakusessa

Mun uusi innostus: rannekellot. 


 Oon omistanut mun elämäni aikana vain kaksi rannekelloa. Nuorempana, joskus ala-asteella, mulla oli synttärilahjaksi saatu ihan normaali pieni kello, joka oli vihreä. Se sitten vain ajan kanssa jäi ja en pitänyt sitä. Mietin aina että en tarvitse rannekelloa, mullahan on puhelimessa kello jota kuletan koko ajan mukanani. Mikä oli kyllä totta. Sekä harvemmin näin mun ikäisillä kelloa kädessä..


Nyt kuitenkin vuosi sitten kun käytiin Kn kanssa Kreikan Ateenassa, K osti mulle rannekellon. Siellä oli niitä niiiiin paljon, melkeinpä joka putiikissa. Plus tuntui että meidän hotellin vieressä oli vain pelkkiä kello liikkeitä missä oli myös kameroita ja suoristusrautoja jne... Näin yhdessä liikkeessä melkein heti ekana päivänä ihanan pienen sievän kellon missä roikkui meritähtiä, kaloja ja muita otuksia :) Tykästyin heti! Melkein koko loman ajan mietin sitä kelloa että kuinka ihana se oli. Loppuen lopuksi käytii hakemassa se mulle :) 

Tykkään käyttää sitä ihan tosi paljon just juhlissa ja hieman parempien vaatteiden kanssa kun on sellainen hopeahtava ja hieman erilaisempi kuin normaalit rannekellot. JA miten voikaan olla niin vaikeaa käydä vaihtamassa ne patterit jos ovat lopussa? Mulle on käynyt juuri niin..

Tällä hetkellä mulla olis haaveena ostaa sellainen ihan normaali, simppeli, kaunis, valkoinen rannekello, jota voisi käyttää ihan milloin vain. Muutaman oonkin jo bongannu mm. Guessin kelloista. Sekä vaaleansininenkään ei kuulostaisi yhtään pahalta. :) Alhaalla mun tän hetken lempparit ! 




Vasemmanpuoleinen kello on täältä ja oikeanpuoleinen kello taas täältä. Vois alkaa jo hieman säästää ja ostaa toisen helmikuussa synttärilahjaksi itselleni :) 

Mitäs mieltä ootte noista kahdesta rannekellosta? :) Kumpi vie voiton teidän mielestä?
ps. ♥


5 kommenttia:

  1. vasemman puoleinen ehottomasti!!! :) ja muutenkin nahkahihnaiset ovat mielestäni paljon hienompia mutta ennen kaikkea satakertaa mukavampia ranteessa! nahka on mukavan pehmeä ja muotoutuu ranteeseen just eikä meilkein sopivaksi kun taas metallihihnanen on hieman kova ja kolkko! :) ehdottomasti toi vasemmanpuoleinen sun ranteeseen! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin kyllä meinaan kallistua tuon vasemmanpuoleisen puoleen! On paljon simppelimpi ja juuri tuon takia että muotoutuu varmasti sitte hyvin :)

      Poista
  2. tykkään oikeen puolimmaise remmistä enemmän, mut vasemma puolisesta muuten :) !! kummatki hienoi !

    VastaaPoista
  3. Mulla on just toi oikeenpuolimmainen mutta vaan hopeisena ;) Ite tykkään ainakin siitä! -Laura

    VastaaPoista
  4. Kävin kattoo tota vasemmanpuoleista jo kaupas! love it ;) paitsi oli toi oikeenpuoleinenkin kiva!

    VastaaPoista