joulukuuta 12, 2012

121212 / 200

 Tänään on saanut lukea ties mistä että jospa tekisi jotain ikimuistoista kun on 121212. Ite en ainakaan miettinyt asiaa ollenkaan sillä tavalla. Voihan sitä tehdä jotain ikimuistoista joka ikinen päivä vaikka ei olisikaan mitenkään maagisesti päivät ja kaikki napillaan. Ehkä sitä ajattelee että sen muistaa paremmin tms? Tai on sen verran taikauskoinen, mutta miten sekään liittyy tuohon 121212... HIHIHII tää on silti mun 200.postaus!

 Katselen tässä just samalla Putousta ja kirjoittelen tätä. Mulla ei oo ollu konetta nyt vähään aikaan kun se on kaverilla lainassa ja taitaapi jäädäkin sinne, kun hän meinaa ostaa sen. NIIIN mä saisin ostettua uuden koneen. Ooon käynyt jo vähän selailee koneita kaupoissa.. Selailee koneita, ei niin voi sanoa. KATSELEMASSA. Muutama lemppari on jo. Jospa niistä yksi vain lähtisi kotiin. Tai sitten vain lainaisin Kn konetta aina kuin mahdollista niin kauan kun oikeesti ois rahaa ostaa uus kone :)

Mulla oli tänään töissä niin huono päivä! NIIIN HUONO. Pieni äkäpussi pääsi valloilleen. Toivotaan että huonotpahat ajatukset jäis lenkkipolulle tänä iltana :) ps.


2 kommenttia:

  1. ite en tajunnu koko päivää eilen oikee ees ! Mutta mun mammaloma alko 121212 ! 8)

    VastaaPoista
  2. Moikka, mulla on sulle haaste mun blogissani :-)

    http://relinan.blogspot.fi/2012/12/haaste.html

    VastaaPoista