lokakuuta 30, 2012

Shine bright like a diamond


Mulla on ollut tänään hyvä päivä. Pitkästä aikaa. Mitä nyt välillä äänen korotuksia Bellalle. Siltikin päällisin puolin hyvä päivä. Arvatkaa miks? SIKS, koska oon syönyt pitkin päivää säännöllisesti ja terveellisesti. Eikä mun lautanen oo aina ollut ihan täysi. Kuinka noinkin pienestä asiasta voi tulla hyvä päivä ? taikka hyvä mieli :)

Plus oon hieman selaillut trendi lehtiä ja Cosmopolitaneja. Mä tilaan vain Cosmoa tällä hetkellä, viimeinen numero tulikin mulle tässä kuussa. En kyllä juurikaan luekaan sitä kunnolla. Selailen vain. Nuo trendi numerot saan ilmasiks, haha (meidän postinkantaja on perhetuttu ja laittelee välillä ylimääräisiä numeroita mulle kuten trendiä ja sisustuslehtiä).

Trendin uusinta numeroa lukiessa aloin miettimään kauheasti että mitä tekisin mun hiuksille?! Haluisin kovasti näihin raitoja.. Vaaleita raitoja tai hieman tummempia, ei kuitenkaan ruskeita. Mulla on tällä hetkellä aika yksiväriset hiukset niin ois kivaa elävyyttä ja uutta hiuksiin. :) Jospa varaisinkin ajan johonkin kampaamoon lähipäiville!

Loppuillan suunniltemiin kuuluu jäätelöä sekä telkkaria :) Huomenna aamuvuoroon töihin.
Kivaa tiistai iltaa, ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti