marraskuuta 02, 2012

Pahin paheeni, suklaa.

Täällä mä istun kotona sohvan nurkassa inhottavan kurkkukipuni kanssa. Hmm. Oon syönyt tänään taas ihan sopimattoman määrän herkkuja, sekä eilen. Eilen tehtiin kaiken lisäksi vielä muffineja. Laitettiin tupla määrä suklaata. Voi meitä :)



Mä en syö  hirveesti irtokarkkia, ja silloinkin kun syön niin mulle tulee huono olo. Poden sitten huonoa omatuntoa kun ostin ja söin niitä. Ei ne koskaan oo yhtään sen parempia. Ennen tuli syötyä tosi paljon sipsiä. Niistäkin tietysti lähti se maku... Tällä hetkellä mun lemppari herkku on suklaa. MMMM. Plus sekä kaikki leivokset ja muffinit jne. Melkein mitä vain missä suklaata. Ihan liikaa tullut syötyä ja sen kyllä näkeekin jo naamasta. Iho mennyt tosi huonoon kuntoon ja kyllähän sen syyn huomaa heti. Suklaa.

Mulle ruoka on jonkunlaista terapiaa olevinaan. Ollessani väsynyt, surullinen, äkänen tai muuten vain tylsistynyt niin mä syön. Syön vaikkei mulla olis nälkä. Oonkin pyrkinyt siihen että joisin lasin vettä ainakun tekee mieli jotain hyvää. Juon muutenkin liian vähän vettä päivässä niin on ainakin siihen auttanut :)


Tänään oon miettinyt enemmän ja enemmän mun tätä herkkusyöntiä. Ainakin vähäksi aikaa sen on loputtava. Rahaakin säästyisi enemmän taikka voisi ostaa jotain terveellistä syömistä :) plus urheilutkin voisi alkaa näkymään itsessään paremmin. Ei juurikaan oo järkeä lenkkeillä ja syödä suklaa patukoita. ? Mielessäni aluksi ainakin kuukauden, huomisesta alkaen, herkkulakko kuuloistaisi sopivalta, vai mitä? :) Saa ryhtyä mukaan!


Tulipa hieman sekava postaus. Onko teillä jotain tiettyä pahetta josta haluaisitte eroon? Ootteko herkkujen suur kuluttajia ;)

ps.

3 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus!! :)) Mä en myöskää syö kovin paljoo irtokarkkeja, mut mulla on paheena just suolaset herkut kuten just sipsit! :DD Pussin ku avaa ni siitä syömisestä ei meinaa tulla loppua ku syön ja syön vaikka oiski maha täynnä... Hyi ku kuulostaa hirveeltä :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta et oo yksin tuon asian kanssa! Mulla ihan sama juttu, vaikka oisin just syönyt tms maha täysi niin silti on syötävä jotain... Miten voikaan olla vaikeeta lopettaa? :D

      Poista
  2. vo näitä herkkujen kuvia <3

    VastaaPoista