lokakuuta 20, 2012

Tee se itse, IKEA

Hejdå! 


Oltiin mun perheen kanssa siis Ikeassa eilen. Oli jälleen kerran kiva reissu. Pysyin mun budjetissa ja kivoja tavaroita tarttui mukaan. Ikeassa mun mielestä voi käydä vain vaikkei ostaisikaan mitään. Sieltä saa hyviä ideoita jos ei vielä aivan tiedä mitä tekisi omalle kodilleen. Meidänkin olohuoneesta mun mielestä puuttui jotain. En välillä vain tiennyt mitä se jotain on. Nyt tiedän ja se on täytetty. Välillä se vain kolahtaa. 






 olin vain lumoissa tämän huoneen jälkeen. aaw. kattokaa noita joulukoristeita. NIIIN nättejä vaikkei olekaan punaista. mun mielestä hopea, valkoinen, harmaa käy myös joulun väreihin. ei aina tarvitse olla sitä punaista. vai mitä?



yksi miinus oli, sivupöydän alin levy, jonka ostin niin oli hieman halki juuri ruuvin paikan kohdalta. kasattiin pöytä silti. ja hyvin kestää : --) 

tän reissun jälkeen olin aivan poikki. illalla istuessani sohvalla tuntui kuin mun pohkeet olisivat räjähtäneet, sattui niin kovasti. oltiinhan koko päivä kuitenkin oltu jalkojen päällä. ensi reissua odotellessa... ;--) 
ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti