lokakuuta 18, 2012

Sadetta, kylmää, pimeetä, ulkoilua...

 Moikkamoi ruudun täältä puolelta! Tää ensimmäinen kuva kuvaa ehkä kaikista parhaiten mun viimepäiviä. Sadetta, töitä, märkää, autolla ajoa, kylmää, kumppareita, ulkoilua. Oon siis tullut jälleen mun vanhempien luokse käymään. On ollut kyllä tosi mukavaa! Oon hieman keräilly kuvia nyt näide päivien aikana ja päätin jakaa ne myös teille : --)


 ---- UUS villitys. Ostin näitä kapseleita, jos niin voi sanoa, ihan kokeilun vuoksi kun haluan kasvattaa mun hiuksia. Sekä toivoen että niistä tulisi paljon vahvemmat mitä nyt on. Mun hiukset meinaan tosi ohkaset ja liukkaat. NOT good. Tän pitäisi auttaa myös kynsiin. Ei lohkeilua -- hyvä mulle! Vähänkin jos saan kasvatettuu mun kynsiä etten syö niitä niin ne lohkee, ihan samantien vaikka kui varovainen yritän olla. Purnukassa on 300 kpl noita tabletteja ja päiväannos oli 3kappaletta. Hintaa ei tainnut olla kuin jotain 5,75€. : --) Ja joo, mulle tullut yhtäkkiä joku villitys just hiusten kasvuun ja mun ripsii kohtaa ku kaikkee pitää kokeilla mikä ehk saattais auttaa.

 Äiti oli ostanut kaks tuotantokautta Legend of the Seeker -sarjaa. Vaikutti ihan oklta kahden jakson jälkeen. Ehkä hieman liikaa niitä hidastettuja kohtauksia mun makuun : --D Ei ihan niin upeeta ollu joka kohtaus.... hmm. 
Ps. Mustikka suklaat oli aika herkkuja!

 

 En tiedä mikä siinä on mutta luontoa on vain tosi mukava kuvata. Vaikka tuntuu että kaikki kuvat onkin samanlaisia mutta silti. Ne vaihtelee ja muuttuu silti koko ajan : --) Huomenna lähdetään käymään IKEAssa. Ooom, oon niin innoissani. Oon käynyt siellä monesti mutta silti aina yhtä kiva lähtee sinne ; --) Katsotaan huomenna mitä lähtee mukaan.

Hyvää yötä, ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti