elokuuta 02, 2013

kuulumisia


Mun viimepäiviin liittyy mm. töissä juoksemista, Bellan kanssa oloa, hyvin syömistä, siivousta, nukkumista, kuntosalille liittymistä (!!!!! vihdoinkin taas), pikkuveljen muuttoa omaan kotiin, väsymystä, sadetta ja vielä vähän siivousta sisustus juttuja miettien, kun tää meidän koti on aikalailla kesken vielä niin oon saanut aika kivan vision millainen oiskin just kiva!

Mulla alkoikin keskiviikkona seitsemänpäivän työputki, kyllä kelpaa kun on rallit ja tuskin niihin jalalla astuisinkaan :D, niinpä oon yrittänyt nukkua mahdollisimman pitkään ja hyvin. Minkä seurauksena yks aamu myöhästyin töistä ensimmäistä kertaa koko mun puolentoista vuodenaikana!!!!! Sitä ei enään ikinä, kiitos. Tänään tapahtuukin muutama aikas kiva juttu päivän kuluessa. Niistä ehkäpä illalla lisää :)  ps. ♥

2 kommenttia: