elokuuta 07, 2013

Juuri nyt


 Tänään mulla onkin se kauan toivottu vapaapäivä! Eilen illalla sain inspiksen siivota koko meidän asunnon että on sitten paljon kivempi tätä päivää viettää ettei tarvii siivota. :) Aamulla aamupalan jälkeen tein ruuan valmiiksi jääkaappiin ja jumituin muutamaksi tunniksi aurinkoa ottamaan etupihalle, samalla selaillen uusia blogeja :) Nytten samalla katson pretty little liarsia ja teen tätä postausta :) Myöhemmin vielä viemään tavaroita kirppikselle sekä salille tapaamaan mun pt ohjaajaa niin saan mun kuntosali ohjelman viimein!

TYKKÄÄN TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ KOSKA,

+ aurinko paistaa
+ on siistiä
+ pääsen salille
+ oon saanut jo paljon tehtyä aamupäivästä
+ otin aurinkoa
+ on mun vapaapäivä (!!!!)
+ illalla pääsen vielä siistimään meidän takapihaa
+ vien kirppikselle vaatteita niin saan uusia tilalle!

ps. ♥

3 kommenttia:

  1. voi tulispa itelleki välillä inspis siivota! :D mutta kivan olonen blogi sulla!! :)

    yelloowsky.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) välillä tulee inspistä siivota. Välillä taas ei :D

      Poista