elokuuta 19, 2013

If I stop running how am I going to get home?

Mulla tulee _tosi_ monesti sellaisia päiviä että ''tänään syön nää herkut ja huomenna aloitan urheilee kunnolla'', ''huomenna meen lenkille ja alan liikkumaan''. Kuulostaako tutulle? Viimeiset kaksi viikkoa onkin mennyt sillä temmolla että oon käynyt salilla ja välillä herkutellut ja en oo miettinyt asiaa. Pikkuhiljaa kerrallaan, eikä -seinä tulee vastaan nyt- termillä että kaikki jätetään pois. Ei ainakaan toimi mulla. Oonkin huomannu että tää toimii paljon paremmin. Oon vähitellen jättänyt herkkuja pois ja on tullut tosi hyvä olo kun on syönyt aina paremmin ja paremmin.


Liittyessäni kuntosalille ja saatuani sen ohjelman mitä noudatan, niin muhun on iskenyt oikein kunnon treenikärpänen! :D (Sekä tätä intoa lisää myös vielä se että kävin perjantaina shoppailemassa hieman lisää urheiluvaatteita, ihanaaaa) Oon käynyt salilla sen 2 kertaa viikossa, Bellan kanssa pitkiä kävely/juoksu lenkkejä ja vielä itse hölkkäilemässä. Olenkin Klle puhunut kuinka musta tuntuu jo että olisi jotain tuloksia näkyvissä, mikä antaa mulle sitä motivaatiota enemmän ja enemmän treenata jolloin jätän mieluiten herkut muiden suuhun :) Tulee tunne kuinka oikeasti mä pystyn tähän jos vaan otan sen otteen itsestäni ja teen asialle jotain! Välillä tietysti tulee niitä hetkiä jolloin olet nukkunut huonosti ja et ole syönyt säännöllisesti niin tulee tunne ''pakko saada karkkia''.... Tällöin aina laitan Klle viestiä asiasta ja hän saa taottua mun päähän että ei. Jolloin ei tee mieli enään, muutamasti on kyllä oma pää voittanut... :D


Oon vain niin innoissani koko asiasta että pakko kirjoittaa tännekin :) Mulla tulee jotenkin tälläin syksyn tullessa hirveä liikuntavimma, johtuu varmasti aikapaljon siitä että ilmat viilenee ja ulkona on paljon kauniinpaa kesän jälkeen ku puiden lehdet alkaa kellastua. Kesällä ainakaan itseäni ei hirveesti kiinnosta lähteä ulos hölkkäilemään paitsi ihan aamusta jolloin on vielä viileää. Päivällä ja illallakin vielä on niin tuskasen kuuma jolloin ekoilla metreillä olisin ihan loppu :D


 Onko muille iskenyt syksyn tullessa treenikärpänen? :) vaiko koko kesän ootte jaksanut urheilla?
ps.♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti