elokuuta 04, 2013

My sunday

Tänään kyllä ärsytti ihan suunnattomasti lähteä töihin ku aurinko paistoi täysin pilvettömältä taivaalta. Onneksi mieltä hieman helpotti parempi palkka, muttakun töihin menin niin sekin unohtui kokonaan kun oli niiiin hiljaista ja tylsää. Eikä voinut muutakuin ihailla ulkona olevaa aurinkoa...

Huomattiin yks päivä että meillä on oma vattupensas takapihalla suoraan terassin vieressä. Noi on ihan uskomattoman hyviä!
Oli todella helpottavaa kun kello löi kuusi ja pääsin lähtemään kotia. K oli alkanut tekemään jo mun lemppariruokaa, tortilloja, vaikka ajattelin etten tänään enään söisi kunnon ruokaa mutta eihän nyt tortilloista voi koskaan kieltäytyä ;) On mulla vaan ihana poikaystävä!


Jälkkäriksi sain vielä smoothien, missä oli pilttiä, mangoa, smoothie aineksetpussi sekä appelsiinimehua :) ja päätettiin lösähtää sohvalle katsoen täykkäreitä (meidän lemppariohjelma!!!!) joka aloitettiin katsomaan alusta tässä vähän aikaa sitten, ja ollaan jo toisessa kaudessa. Helposti menee muutama jakso päivässä, jossei muutama levykin. Ennen K ei voinut edes sietää koko ohjelmaa muttakun sain hänet katsomaan yhden jakson nii oli aivan koukussa! ;)



Oon jäänyt täysin koukkuun tähän tabletilla pelattavaan the Simpons Tapped Outiin, pelin kyllä saa myös puhelimeenkin mutta paljon helpompi pelata tuolla. Välillä K kettuileekin mulle että ainako oikeen pelaan sitä.. hehe :) Alla myös mun uusi lempparipaita, Jack Daniels toppi. Mun veli ja sen tyttöystävä kävi Rodoksella tässä muutama viikko takaperin ja toivoin tuollaista tuliaiseksi. Oon monessa blogissa nähnyt kyseisen topin ja ihastuin siihen heti!


Illalla käytiin vielä hieman ajelemassa ja samalla vietiin Kn yksi autoista tallille. Ajan kuluksi otin myös muutaman kuvasen. Ihanaa kun oli aurinko just laskemassa eikä ollut kovin kylmäkään vielä :) Vaikka kesä onkin tosi mukavaa aikaa niin oon todella innoissani että syksy tulee jo kohta (sen näkee ja tuntee jo!)! Mä tykkään siitä vuoden ajasta ihan tajuttomasti, kun tulee sitten pian jo lumi ja aww kaikki on nii kaunista. Kesä on kiva juuri sen takia kun se kestää sen muutaman kuukauden vaan ja kun on niin valoisaa!



Hyvää sunnuntain jatkoa, ps. ♥

8 kommenttia:

  1. No olipa hyvä lukee ruoka juttuja nukkumaan lähtiessä....... :D noita paitoja oli leivonmäen markkinoillaki, ei os tarvinnu nin kaukaa hakea ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ei tullut käytyä siellä markkinoilla 8) haha vähä iltapalaa sulle ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hehe,kutsun sitä martiksi ku se näyttää ihan autoista siltä martilta :D

      Poista
  3. Ihania kuvia oot napsinut ja nuo vadelmat näyttää niin herkullisilta!! :)

    VastaaPoista
  4. Mistä toi toppi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi jack daniels? Se on kreikasta :) tänä kesänä oon nähnyt noita tosi paljon eri markkinoilla :)

      Poista