heinäkuuta 22, 2013

BOOTCAMP


Mun yksi lemppari lehdistä (Fit -lehden lisäksi) on Kunto Plus. Aikaisemmin julkaistussa postauksessa kerroinkin kuinka mun äiti oli tilannut niitä vahingossa ja sen seurauksena mä sain ne. Ihastuin niihin täysin. Lueskelen vieläkin niitä vanhoja lehtiä läpi jos sieltä vaikka löytyisi jotain kivaa. Oon muutenkin tosi huono heittämään vanhoja lehtiä pois vaikka ne ois luettu sataan kertaan läpi.


Yhden lehden mukana oli tullut tälläinen Bootcamp ''Tiukat pakarat ja upeat reidet'' -treenivideo. Tää video on ollut mulla jo aika kauan, mutta nyt kun sateen takia en päässyt ulos hölkkäilemään niin päätin kokeilla minkälainen tää on. Aluksi oli lämmittelyt, treeni ja venyttelyt. Suunnilleen sen 20minuuttia kesti ja voin sanoa että kyllä mulla ainakin hiki tuli! :D Ja etureidet sekä peppu on hieman hellänä. Mutta en välttämättä lähtisi pelkästään tekemään tätä tiettyä ''sarjaa''. Ihan kivaa pieni vaihtelu liikkumiseen.

ps. 


2 kommenttia: