elokuuta 11, 2012

Milloin voi pysähtyä ja rauhottua?

Tiedättekö sen tunteen kun päivä alkaa niin täydellisesti ja tuntuu että kaikki menee just nappiin? Jep, mulla oli tälläinen päivä eilen. Kävin töissä, olin bellan kanssa, värjättiin mun hiuksia, äiti kävi kylässä sekä ystäväni, kävin kaupassa ja tein suursiivouksen Klle kun hän tulee tänään kotia. Sekä Bella oli yökylässä vanhemmillani että saan nukutuksi.

No ei se kyllä mitenkään auttanut uneen. En osannut ollenkaan rentoutua, en yhtään. Pyörin vain sängyssä ja heräsin moneen otteeseen : ---( Juuri kun ajattelin olevan virkeä hyvien yöunien jälkeen.

Tänäänpä olen sitten juossut paikasta toiseen lähes koko ajan. Aamulla lähdin kotoa ja nyt tulin takaisin. Huhhuh.. Pieni tauko ++++ syömistä, Bellalle ruokaa ja ulkoiluttamista ja ilta jatkuu taas. On Kn siskon polttarit. Päivä kyllä ihan täynnä puuhaa koko ajan ! : ---)

Jossain vaiheessa sitä kyllä varmasti väsähtää. Joskin jo hieman sellainen tunne...

Plussaa tälle päivälle
++ sain uudet kynnet
++ on siistiä
++ K tulee kotiin
++ pääsen puhtaisiin lakanoihin nukkumaan illalla rakkaan viereeen

Miinuksia : --(
-- kynsistä ei tullut kivat SEKÄ makso ihan kauheesti, en tajua mistä sen hinnan repäs
-- oon väsynyt jo nyt
-- en oo syönyt kunnolla
-- kurkku on ihan järjettömän kipeä!!!!!!


Kyllä tämä tästä. Tulipa tylsä postaus kun ei ole kuvia / musiikkia. No ensikerralla sitten : --) Seuraavaan kertaan, en tiedä milloin kyllä mutta joo!

ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti