elokuuta 06, 2012

Kukkuluuruu, mitä kuuluu?

Ajattelin tulla ihan muuten vain turisemaan jotain turhanpäiväistä eikä niin turhaa. Mitä teille kuuluu?  Mulle oikeestaan hyvää! Sain tänään kuulla että mun työsopimusta jatketaan. Olin jo hieman paniikissa että jos ei, niin mitä sitten teen kun en kouluunkaan päässyt. Onneksi ei enään huolta!


Tilasin muutama päivä sitten H&M:ltä hurjan kasan vaatteita, toivottavasti suurin osa kävisi päälleni. Uudistusta vaatehyllyihin, haluan kiitos : ---) PLUS tilasin ellokselta ihanan luumun värisen päiväpeiton meidän sänkyyn. Nyt meillähän oli valkoinen (entinen valkoinen), se on aika kiitettävän likainen ja EI lähde puhtaaksi. Kohta siispä makuuhuonekin aikalailla valmista. Tykkään.




Meillä on ihan kaaosmaista nyt kun otettiin Bella hauvanen. Oon tosi väsynyt ja musta tuntuu että tulossa hieman laiskakin. APUA. Okei, eilen kyllä pesin lattiat. Perjantaihin mennessä jos tekis jonkunsortin suursiivouksen : ---)

++++ Batterystä on tullut mun uusi ystävä.

HUOMISEEEEN, ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti