elokuuta 05, 2012

22.7.-29.7.2012



Olin ahkera ja laitoin myös Kreikan kuvat jo koneelle ja tänne! Wuhuu, hyvä minä : ---) Olin siispä äitini kanssa viikon Kreikan Rhodoksella. Oli kyllä hyvä reissu ja lämmin. Vikana päivänä varjossa plus40 astetta. Haha. Tää reissu tosin oli mun toinen Rhodoksella. Tykkään paikasta tosi paljon : --) Jotkut saattaa ajatella miks mennä samaan paikkaan kahdesti mutta se vain vetoaa.  Tuli käveltyä enemmänkuin paljon, shoppailtua sekä maattua rannalla melkeinpä joka päivä. Ruoka siellä oli mun mielestä paljon halvempaa kuin täällä Suomessa, sekä alkoholi. Oli aivan ihmeissäni siitä alkoholista. : ---D Vaatteet olivat samaa luokkaa sekä korut.. Tuli niitäkin silti ostettua. Voin esitellä mun ostoksia täällä jos haluutte ! Nyt on rahapussi köyhtynyt ja alkaa säästäminen. Lämmöllä silti ajattelen matkaa, seuraavaa odotellessa, tiiä sitten että minne!

JA tää biisi, KLIKKAAAAA, jäi ehkä eniten mieleen koko reissusta. Meidän hotelli sijaisti aika keskustassa, ravintoloiden vieressä. Siispä saimme kuunnella RUOTSALAISTEN karaokea neljä yötä putkeen, ja tietysti ne osas vain ton biisin : ----))))

ps.

4 kommenttia:

  1. ihania nuo kaikki kuvat! ois ihana kyllä päästä ulkomaille :D

    VastaaPoista
  2. IHANII KUVIA (= tutun näköistä ;)!
    Mutsiiis mä en taas ymmärrä niit ihmisii jotka ajattelee et miks mennä samaa paikkaa kahdesti- rodoksel on ainaki niin paljon nähtävää, että ei sitä ees viikossa ehdi kokea! Mäki olin just toista kertaa ja silti en oo nähny varmaa puoliakaan sen saare nähtävyyksist (lindoksee haluisin mennä niiin paljo) Joten uskon et tuun menemään tonne saarelle ainakin vielä kerran tulevaisuudessa ! :)
    Ja siiis alkoholi iha hullun halpaa !!! ja mä haluisin et lisäisit ostoksistas kuvia tänne !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on niiiiiiiiin iso saari, vaikka nyt ite kiertänyt samoi paikkoja mut silti 8) mmm! joo laitan : --)

      Poista