elokuuta 10, 2012

kello 06:22

Ollut hereillä jo muutaman kymmentä minuuttia ja tuntuu että oon virkeimmillään. Edellisaamuna en todellakaan oo tuntenut näin. Oon jopa hieman hämmentynyt. Mulla alkaa työtkin vasta yhdeksältä elikkäs voisin mennä vielä nukkumaankin jos haluisin... Mulla on muutamakin syy mun (hymyyn) reippauteen.



Ensinnäkin 1. K tulee huomenna kotiin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkille lomille. TODELLA iloinen.
2. sain viimeyönä jo hieman paremmin unta. en pyörinyt kello kahteen asti.
3. sekä kolmentena mä näin ihan järettömän ihanaa unta! ei siis mitään jeejee hattaraa pilviä saippuakuplia kukkia -ihanaa unta. vaan todellisen tuntuista unta. joka oikeesti merkitsi niiiin paljon. : ---)) hymyä koko tyttö !


Siitä puhe, uskotteko te uniin mitä näette? mitä ne yleensä edes merkitsee? haluisin niin kovasti sellaisen unikirjan jonka vanhempani omistaa. ois kiva tulkita jotain ihan outoja unija : --)

ps. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti