kesäkuuta 05, 2013

Kesän alkua

Moikka! Onkin jäänyt paljon vähemmälle tää blogi nyt kun kesäloma alkoi ja meidän muutto sattui juuri samaan aikaan. Oon ollu ihan puhki, ei oo tarvinnu etsiä nukkumattia ollenkaan. :) Oon myös käynyt auttamassa mun vanhempia niiden tontilla, talo nousee jo ihan itsestään! hehe sekä yhdet valmistujaiset on mahtunut matkaan mukaan ja maakunta ajelulla käyntiin Kokkolassa. Huhhuijaa :)

Kerkeehän siellä tontillakin hieman kuvia räpsiä. :) Tykkään tosta rannasta niin paljon, ai että! Se vesikin on jo niin lämmintä. Kävin heittämässä talviturkin jo heti tällä viikolla, maanantaina! Miten se vesi voikaan olla nii virkistävää sellaisen helteen +30 aikana.... :)


Muutto-iltaa :) Mun vanhemmat oli auttamassa muuttopäivänä ja kaikki saatiinkin yhtenä iltana ängettyä meidän uuteen kotiin. Olin nii helpottunut ettei tarvinnut kahtena päivänä ajamaan sitä väliä, vaikkei mikään pitkä matka ollut :) Illalla sitten vielä tilattiin kiinalaista, jossa kesti se melkein 2h kun soitosta saatiin ruuat pöytään. Meinas olla hermo kireellä ku kaikilla oli kova nälkä :D

Aikalailla voi siis sanoa että mun kesän ekat viikot ovat menneet vain muutossa ja aurinkoa ottaessa sekä tontilla ähertämässä. Tämä ja seuraava viikko vielä lomaa! Jospa saisi rennosti ottaa sen vikan viikon sitten :)

Palaillaan, ps. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti