kesäkuuta 13, 2013

From yesterday

Moikka, mun oli tarkoitus tehdä eilispäivästä päiväkuvina -postaus mutta huolimaton kun olen niin mun kameran muistikortti oli juuri ihan täpötäynnään ja en ollu muistanut vielä laittaa kaikkia koneelle niin eipähän tuohon kameraan mitään kuvia otettu :) Aamun sain silti kuvailtua ja siihen se melkein sitten jäikin, hehe. Jospa ensi kerralla on parempi tuuri :)

 Aamu lähti käyntiin blogin ja instagramin selaillessa. :) jonka jälkeen tulin alas syömään ja laittamaan itseni että pääsisin kauppaan.
 Aamupäivästä sitten aloin etsimään mun avainta ja siivoomaan, En ymmärrä miten voin olla niin hyvä hukkaamaan mun avaimet, ja siltikin ne sitten aina löytyy niin tyhmän helposta paikasta. Onko jollekin käynyt/käy ihan samanlailla? :D Onneksi ne avaimet sitten löytyi kun K tuli kotiin ja löysi ne :)
 Syötii varmaan meidän yhtä lemppari ruokaa; tortilloja! Nams oli kyllä hyvää pitkästä aikaa :) Ne on niin hyviä! Oonkin sanonu että tortilloja vois syödä vaikka koko loppuikänsä, ku niistä saa nii erimakuisia joka kerta. Meillä on yleensä ollut niitä normaaleja vehnätortilloja mitkä varmasti kaikki tietää, mutta tällä kertaa ostettiin täysjyvävehnätortilloja ja ne vasta hyviä olikin! Suosittelen kyllä :) Olivat ehken hieman isompia kun ne normit mutta ei se kyllä haitannut. Leivoin myös piirakan meille ja vein osan mun vanhempien luokse kun mentiin sinne loppuillaksi avuksi tontille. Siellähän se koko ilta sitten vierähtikin. :)

ps. ♥

3 kommenttia: