kesäkuuta 11, 2013

Ristiäiset ja huonekaluja

Heippa! :) Viikonloppu meni tosi kivoissa tunnelmissa, oli yhdet ristiäiset sekä käytiin sunnuntaina Ikeassa. Säät onneksi suosi ristiäisissä tosi hyvin eikä tarvinnut koko ajan olla sisällä. Viikonloppu sisälsikin sitten hyvää naposteltavaa, hyvää seuraa, kauniskaunis pienityttö, ukkosta, sadetta, aurinkoa, hyvää ikean ruokaa (NAM), shoppailua :) 

Eilen alkoikin sitten mun viimeinen lomaviikko tältä erää. (heinäkuussa sitten vielä yksiviikko) Oon vain laittanut täällä uudessa kodissa tavaroita paikoilleen, ollaan aikalailla oltu koko mun loma jossain menossa niin ei oo kerennyt, haha vaikkakin sanoin etten halua että ne tavarat lojuu sen jonkun muutaman viikon laatikoissaan (eihän tässä oo mennyt kuin kohta 3viikkoa) :) Hiljaa hyvää tulee. Nyt kuitenkin kuvia viikonlopulta. 



 Tää on mun ehkä yksi suosikki ostoksista nyt tältä Ikean reissulta! Meidän uusi olohuoneen lamppu :) K ei kyllä oikein pitänyt ajatuksesta mutta silti antoi sille tilaa meidän olkkariin, hehe :) Mun ystävällä on myös tälläinen ja ihastuin siihen silloin heti ekalla silmäyksellä enkä saanut sitä mielestäni ja kyllähän se meidänkin kattoon käy kuin nakutettu :)

 Klle myslipurkki ja mulle kaurapuuropurkki, sekä muutamia pyyhkeitä ja alakerran wc:n matto. Ette varmaan arvaa mikä on meidän vessan väriteema? ;)


Tässä siis muutamia ostoksia mitä tuli kuvattua. Oli myöskin uudet peitot ja tyynyt, mehujäämuotteja(pinkkejä:)), muutama matto, keittiöjuttuja... :) Nyt käperryn viltin alle kun vilustuin toissa päivänä ku käytiin Kn kanssa uimassa, kurkku on ihan tajuttoman kipeä! 

ps. ♥

4 kommenttia:

  1. mä tykästyin tohon lamppuun kerran kun näin sen ikean mainoksessa! onneks ei oo omaa kotia ni ei tartte ostella.... :D

    VastaaPoista
  2. ihana näköne lamppu mustaki B) ja kivoi kuviii! ps. mikä väriteema vessassa siis ;) ?

    VastaaPoista