maaliskuuta 26, 2012

Sorry For Party Rocking

Caio! Nyt kuvia siis viikonlopulta, oikeastaan vain lauantailta, mutta koko viikonloppu meni aikalailla samalla kuviolla. Synttäreitä synttäreiden perään. : --) Perjantaina muutamassa baarissa ja lauantaina ystäväni luona! Sanottaisiinko näin että kuvat kertovat paremmin kuin mun selostukset.
Tuleeko teille välillä sellainen fiilis vain ettei tee mieli juoda ? Tuli vain näin mieleen kun luulisi että minullakin aika alkoholi painoitteinen viikonloppu olisi ollut. Mutta toisin kävi... Mitä sitä muutamaa ottamaan mutta sitten töksähtää. Ehkä vain parempi, ei tuu sitten kauheeta morkkista kun olet liikkunut hyvin edeltävällä viikolla ja kruunaat sen viikonloppuna juomalla muutaman kaloripaukun : --) Tottakai se välillä hyvästä onkin..

ps.



4 kommenttia:

  1. *Ciao :):):) ps. viikko mun synttäreihin! meinaan lähtee iinan kanssa hesaan jonneki baariin jos minnekää ees pääsee :P pps. kesällä terassille, nannaseni?

    VastaaPoista
  2. kiva toi mun hiusten takapaakku :D Vähä limanen toi viimenen shottiki! Mut hyvii kuvii muute! :D

    VastaaPoista
  3. Essi - Pikkuvikoja ;)) no kyllä pääset, ja tottavie !

    Riina - Ite oot takapaakku. Se oli iljettävän näköistä, varmaan makuistakin :D

    VastaaPoista
  4. no olen kai itse takapaakku kun se takapaakku mun päässä jöllöttääkin. : D EIKÄ OLLU EES PAHAA! höpöhöpö.

    VastaaPoista