maaliskuuta 20, 2012

Friends

Ensimmäinen ajatus oli, että kirjoitan tästä aiheesta ystävänpäivänä, koska kaikki ajattelisivat sen olevan loogista että ystävänpäivänä kirjoitetaan ystävistä.


Päätin silti tehdä toisin. 
 Olen sitä mieltä että ystäviä voi muistaa muulloinkin kuin ystävänpäivänä. Juuri silloin helmikuun 14. päivä ihmiset, ystävät, pitävät sitä niin itsestään selvyytenä että heitä muistetaan, ja jos ei, niin petytään toden teolla. Itsestäni on kivempaa muistaa ystävää vaikka keskellä kesää. Se muistaminen tulee aivan puskasta jolloin se on paljon miellyttävämpää. Yllätys.
  Miksi edes on nimetty ystävänpäivä? Saatika sitten naistenpäivä. Tai -- tää on ehkä paras -- miestenpäivä. Hei jooo :-D


Sen voin kertoa omista ystävistäni että - oh god - ei vaineskaa vompatit ! Mulla on ihania ystäviä. En ole koskaan viihtynyt missään suuressa lössissä, joissa on 10-20 kikattavaa tyttöä. Tästä johtuen mulla varmaankin on enemmän ollut poikia kavereina kuin tyttöjä. Oon kyllä todella onnellinen ystävistäni, oon miettinyt jo pidemmän aikaa tätä asiaa. Joskus ystäviä menee mutta parasta on ku ne tulee takaisin. Tajuaa kuinka paljon niitä on kaivannut. Tunnustan kyllä etten ole itsekään ollut välillä mikään kummoinen ystävä, silti mun vompatit on jaksanut reistailujani.


Eräästä ystävyydestä olen todella onnellinen. En ole varmaan ennen sanonutkaan sitä ääneen. Vuosia taaksepäin olisimme varmaankin voineet tämän henkilön kanssa katkoa toistemme niskat. : -- D Silti, silti jotenkin vain kaikki kolahti paikoilleen. :)


Phihi, oon ollu todella iloinen ja onnellinen. Mutta hyvä asiahan se vain on : -) oon tajunnu kui ihanimmat ihmiset mulla on ympärilläni! Höperöimmät vompatit on mun elämässä ja oon löytänyt oman sielunkumppanini.

ps.

2 kommenttia:

  1. Nanna tä oli jotenki tosi ihana teksti <3

    VastaaPoista
  2. OIVOI xD Mä oon tietty kaikkeista coolein! Mutta sä oot rakas! <3

    VastaaPoista