maaliskuuta 02, 2012

rairairai

Miksi musta tuntuu liian usein siltä ettei aika kulje? 

Vaikka kuinka yrittää koko ajan keksiä tekemistä taikka ihan mitä tahansa että aika menisi nopeammin mutta ei... Välillä kyllä löytyykin sitä tekemistä mutta se on sitten niiiiiin tylsää. NYTTEKIN oivoi kuolen tylsyyteen kohta. Olen nuori, on perjantai ilta ja olen kotona vailla tekemistä. Mikä meni pieleen?



- Okei, voin kyllä ihan tunnustaa ettei mua edes kiinnosta lähteä tuonne ulos huitelee ku siel muutenkin niiiiiiiiiiiiin kylmä. HuRRR.


: -) jottei menisi aivan tunteiden vuotamiseksi niin on tänään tapahtunut hyviäkin asioita joista saa olla iloinen !


+ kävin lenkillä
+ yöllä satoi vettä
+ aurinko paistoi -- KESÄ tulee
+ puhuin Kn kanssa puhelimessa
+ söin hyvin
+ OLIN vain

oon ollut hyvin laiska niin siksi weheartit kuvia.......
ps.

4 kommenttia:

  1. Ollaan uudestaan 18 ja heilutaan kännissä vuosi, kunnes Konsta pääsee vapauteen ! :D

    VastaaPoista
  2. Riina - Sä voit olla kännissä, mä katson vierestä :D

    VastaaPoista
  3. Tiään tylsyyden tunteen sillo ku se on ni ärsyttää- mut mul se kestää vain aina hetken, koska keksin aina tekemistä ja rakastan löysäilyä heee :D! voiku mä vaan saisinki nyt viikon tai kahden loman, rakastaisin sitä!!

    ja ps. kiva on uusi ulkoasu, mut tykkäsin enemmän ruskeasta, koska se on yksi lempivärini ;)!

    VastaaPoista