tammikuuta 30, 2012

sugarfree

Kauan sitten mulla oli ns. kaksi lupausta. Liiku enemmän ja syödä vähemmän. Ainakin näin melkein kohta kuukauden aherruksen jälkeen olen omasta mielestäni onnistunut hyvin!


Hankin salikortin ja käyttänytkin sitä tiuhaan tahtiin! sekä vähentänyt huomattavasti herkkujen määrää. Ennen saatoin syödä 4-5 kertaa viikossa herkkuja, nyt olen pudottanut ne vain viikonloppuun. Yleensä lauantai on ollut se karkkipäivä viikossa :) Välillä ollut myös karkiton viikko! 
Mikä tehnyt toisaalta todella hyvää. Mutta sen jälkeen kun on syö sitä karkkia niin ei se enään niin hyvältä maistukkaan.
Pikkuhiljaa hyvää tulee.


 Mulla loppu tnä työt. oh god.  Nyt vain pitää odotella että koulujen haut alkais! Mutta siinäpä se kysymys, mihin haen? Prrrrrrrrrrrrrrrrrr. miten se oikeesti voikaan olla niin vaikeeta tietää. Kyllähän sitä aina jotain on mitä haluis tehä ja mitä ei mutta, ite oon niin vaikea että en välttistä halua pysyä samassa työssä kauan aikaa. oivoi. 

Todella toivon ettei mun päivät näytä tältä nyt tästä eteenpäin: 


... tai no jokapäivähän tää menee tota samaa rataa, mutta siis tiiätte mitä tarkoitan.

nyt tv:n ääreen:) ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti