toukokuuta 10, 2012

Onhan se asia sinäänsä niinkin vai onko?

Heippa! Tänään mulla oli lyhyt päivä töissä, 0745-1315, oli ihana päästä pitkästä aikaa jo niin ajoissa kotiin. Kerkee tehdä mitä haluaa. Mulle oli kuitenkin tänään ihan liikaakin tekemistä. Onneksi niistä sitten selvitty! : --)

Selailin justiinsa viimevuoden kesäkuvia joita aion nyt sit jakaa täällä.



Oon huomannu, varsinkin uuden asunnon saannin jälkeen, että kaupassa työskentely on todella petollista. Sieltä löytää aina jotain kaikkea mukavaa sisustus juttuja 8)) Voin vain kertoa etten oo välttynyt sillä että jättäisin ne muka sinne kaupan hyllyyn roikkumaan. Miten nyt voisin tehdä niin ku ne on kuitenkin niiiiiiiiiin kivoja juttuja... Oon ihan kamala ostamaan kaikkea hömppäpömppää heräteostoksina, mutta vielä en ole ainakaan katunut mitään. Katumus yleensä iskee vaatteiden suhteen jos jotain tarttuu käteen ihan herätteen avulla.





Leivoin äsken mustikka/vadelma piirakan vanhemmilleni. Siinä jotenkin aloin miettimään kuinka mä tykkään syödä ihan kamalasti vadelmia suoraan pensaasta. Mutta miksi ne ei uppoa enään sen jälkeen kun ne on pakastettu ja laitettu piiraaseen? Tai vain pakastettu. Mustikat kyllä menee mutta niin.. Ei vain se maku enään silloin nappaa. : --D


Kohta pääsen syömään sitä piirakkaaa (tosin vain en niitä vadelmia) ja ehkäpä kuulemaan ihania-super-hyviiii uutisia : --) hope so!

ps. ♥

3 kommenttia:

  1. ihania kuvia :)! varsinki toi heinäsirkka kuva on tosi magee :D !

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mäkin tykkään siitä kuvasta joteki tosi paljo! käyn tsekkailee blogis :)

      Poista