toukokuuta 29, 2012

Hetket voikukan terälehdet syksyisin

Huhhuh, valmista vihdoin ja viimein! Ainakin suurilta osin, muutamia huonekaluja vielä odotellaan ja kaiken pitäisi olla valmista. Mulla onkin ollut tässä pieni tauko blogimaailmasta kun ei oo vain yksinkertaisesti kerennyt tulemaan tänne asti päivittelemään (ihanku mun jollekin nyt täs pitäs selitellä mutta selitän silti). 



Oon ollut tosi ahkerana nyt viimeisen viikon. Töiden lisäks jaksanut ahertaa kämpän parissa ja käydä lenkilläkin : --)) Tän päiväinen vapaapäivä tulikin enemmänkuin tarpeeseen. Meillä oli ystäväni kanssa sopimuksena ns. viime viikolla että pidettäisiin terveys viikko, mutta mulla se nyt kyllä vähän karkas käsistä ku en kerennyt ees kunnolla syömään. Joinakin päivinä saatoin syödä vain kerran päivässä.. Nyt siihen kuitenkin tulee muutosta.





Miten teidän edellis viikko on mennyt? : --)

Käytiin myös Ikeassa hakemassa pieniä juttuja uuteen kotiin. Oon kyl niin innoissani niistä!!!! Ootan innolla että K saa myös nähdä ne! Vielä kuitenkin kaksi viikkoa.....

ps. ♥

kuvat: weheartit

2 kommenttia:

  1. Ekaks täytyy sanoo et tosi kiva blogi! :)
    ja postaus toive, haluisitko tehdä sit asunnosta postauksen ku se on valmis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos : --) Täytyypi harkita, mikä ettei jos saan sen vain onnistumaan!

      Poista