tammikuuta 29, 2014

Wednesday is my day


 Mulla on ollut nyt nää kahdenpäivän vapaat (luksusta) peräkkäin :) Eilen käytiin moikkaamassa mun mummia ja vietiin sille Thaimaan tuliaisia. Tämän päivän mä pyhitin kokonaan itselleni etten ole sitten loppuviikosta aivan poikki. Välillä on kyllä ihan mukava vain olla ja löhöillä ilman mitään omantunnon tuskia. :)


Katselin melkein koko päivän vaan Greyn anatomiaa (pitkästä aikaa) ku en oo katsellut niitä uusimpia jaksoja ollenkaan. Pitää ostaa ne sitten dvdlle ku tulee nii saa nähtyä kaikki! Pelasin myös mun uutta lempparipeliä haydaytä :D Oon ihan koukussa kyseiseen peliin! Kannattaa kokeilla, hehee sain viikonloppuna äitinkin koukutettua siihen. Käytiin myös Bellan kanssa hieman ulkoilemassa. Oli ihana kävellä ku aurinko paisto ja eikä ollut edes kovin kylmä, pikemmin tuli kuuma :D



Huomenna taas töitä kohti ja ollaankin jo kohta helmikuun puolella, mikä tarkoittaa sitä että pääsen vihdoin salille :D Voi vitsit oon ihan fiiliksissä, mistä tulikin mieleen että sain mun uudet treenitrikoot ja paidan tänään Sportamorelta. Tosi nopeaa toimintaa kun sunnuntaina tilasin niin nyt jo postilaatikossa odottivat :) Suosittelen! Nyt kömmin peiton alle ja nukkumaan, ps. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti