joulukuuta 29, 2013

Mun joulu


Mun joulu meni tosi hyvin, pääsinkin aloittamaan sen jo maanantai iltana! Sain töistä aaton vapaaksi mikä oli kyllä tosi hyvä juttu :) Oltiin mun vanhempien luona, kun ne sai just hyvin jouluksi muutettua uuteen omaan kotiin. Vilinää ja vilskettä riitti ku meiltä oli Bella, äitillä ja iskällä kaksi koiraa ja mun veljellä sekä sen tyttöystävällä oli myös kaks koiraa :D Koirat on kyllä ihania! Olin ollut myös kiltti :) sain melkeinpä kaikkee mitä olin toivonut, erään hajuveden, H&M lahjakortteja, fleecehousut, lämpötossut, hiustenkuivaajan... Tosi onnistunut joulu kaikinpuolin.

Miten sun joulu meni, olitko ollut kiltti? ;) 

Päätin tällei tulla hieman myöhässä päivittää mun joulua, kun tänään illalla meidän lento lähteekin sinne Thaimaaseen. Lähdetään tossa muutaman tunnin päästä ajelemaan niin kerkesin hyvin tulla laittaa joulukuvia :) Palaillaankin sitten reilun kahden viikon kuluttua! Kuvia reissulta tulee kyllä paljon instagramiin missä voi mua seurailla matkan ajan; NNANAAS. :)

Nauttikaa vielä joululomasta kun voitte! ps. ♥

1 kommentti:

  1. Heips Nanna! Kunhan palaat kotiin, niin sua odottaa mun blogissa pieni haaste :)

    http://citywhereibelong.blogspot.fi/2014/01/haaste.html

    VastaaPoista